Hop til indhold
Sxren

NY I ÅRHUS/SOLBJERG - FRÆK massage af SMUK thai MILF!

Recommended Posts

Har været der da hun var i Fredericia, Esbjerg og Vejen. Hun er mere gilf end milf. Lidt hurtigt ind og ud og ingen nærkontakt. 
Ligger med lukkede øjne og kigger væk, hvilket får det til at ligne et mindre overgreb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej    Jeg var derude i sidste uge.   Nogle af mine bedste oplevelser har været med lidt ældre thai hvor lyset var godt dæmpet,,,,,,  nå god kontakt.  45 min 1000kr.   Aftalen Lidt massage og alm sex  69. Lick.  Og  bagfra         Hun er sød  55 år plus. Lille 45 kg.  Gode bryster.     Jeg måtte ikke slikke/69.  Jeg måtte ikke tage hende bagfra aner ikke hvordan hun ser ud på bagsiden .  Og hun pumpede lille Per mere en godt er.   Det endte med hj og det kan jeg god selv klare.    Hun holder til ude ved Kirken.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefis skrev, den 30.11.2023 at 19:48:

Der er en thai massage inde i Solbjerg, men når det er lidt uden for byen er det nok ikke det, skriv hvis i ved noget

Hende den unge pige på Østergårdsvej er jo ret interessant, men moren sagde i November, at hun skulle komme hjem fra Thailand her i December.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille-per skrev, den 29.12.2023 at 18:48:

Hej    Jeg var derude i sidste uge.   Nogle af mine bedste oplevelser har været med lidt ældre thai hvor lyset var godt dæmpet,,,,,,  nå god kontakt.  45 min 1000kr.   Aftalen Lidt massage og alm sex  69. Lick.  Og  bagfra         Hun er sød  55 år plus. Lille 45 kg.  Gode bryster.     Jeg måtte ikke slikke/69.  Jeg måtte ikke tage hende bagfra aner ikke hvordan hun ser ud på bagsiden .  Og hun pumpede lille Per mere en godt er.   Det endte med hj og det kan jeg god selv klare.    Hun holder til ude ved Kirken.  

ude ved kirken? er det østergårdsvej og er det inden kirken? hvad er adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...