Hop til indhold

NY I ÅRHUS/SOLBJERG - FRÆK massage af SMUK thai MILF!

Featured Replies

Skrevet
Sxren skrev, for 32 minutter siden:

Annonce fra Annoncelight: https://annoncelight.dk/showad/349702

Nogen der kender stedet?

Der er en thai massage inde i Solbjerg, men når det er lidt uden for byen er det nok ikke det, skriv hvis i ved noget

Skrevet

Mon ikke det er "lidt uden for Århus" der menes. 

Skrevet

Har været der da hun var i Fredericia, Esbjerg og Vejen. Hun er mere gilf end milf. Lidt hurtigt ind og ud og ingen nærkontakt. 
Ligger med lukkede øjne og kigger væk, hvilket får det til at ligne et mindre overgreb. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej    Jeg var derude i sidste uge.   Nogle af mine bedste oplevelser har været med lidt ældre thai hvor lyset var godt dæmpet,,,,,,  nå god kontakt.  45 min 1000kr.   Aftalen Lidt massage og alm sex  69. Lick.  Og  bagfra         Hun er sød  55 år plus. Lille 45 kg.  Gode bryster.     Jeg måtte ikke slikke/69.  Jeg måtte ikke tage hende bagfra aner ikke hvordan hun ser ud på bagsiden .  Og hun pumpede lille Per mere en godt er.   Det endte med hj og det kan jeg god selv klare.    Hun holder til ude ved Kirken.  

Skrevet
hyggefis skrev, den 30.11.2023 at 19:48:

Der er en thai massage inde i Solbjerg, men når det er lidt uden for byen er det nok ikke det, skriv hvis i ved noget

Hende den unge pige på Østergårdsvej er jo ret interessant, men moren sagde i November, at hun skulle komme hjem fra Thailand her i December.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
Lille-per skrev, den 29.12.2023 at 18:48:

Hej    Jeg var derude i sidste uge.   Nogle af mine bedste oplevelser har været med lidt ældre thai hvor lyset var godt dæmpet,,,,,,  nå god kontakt.  45 min 1000kr.   Aftalen Lidt massage og alm sex  69. Lick.  Og  bagfra         Hun er sød  55 år plus. Lille 45 kg.  Gode bryster.     Jeg måtte ikke slikke/69.  Jeg måtte ikke tage hende bagfra aner ikke hvordan hun ser ud på bagsiden .  Og hun pumpede lille Per mere en godt er.   Det endte med hj og det kan jeg god selv klare.    Hun holder til ude ved Kirken.  

ude ved kirken? er det østergårdsvej og er det inden kirken? hvad er adressen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.