Hop til indhold
Lucky69luke

Mia, mega french med dejlig dybde og slug

Recommended Posts

Hej drenge,

Har haft en god erfaring med de polske piger i hørdumsgade!

Denne gang var der to damer til 1400, og fransk med slug + 400.

Det måtte jeg da lige prøve en tur forbi her til aften blev det til,

Blev sgu lidt skuffet der er lidt polsk roe pige over de to damer!

Men nu var jeg der og lille manden virkede ikke skuffet ;-)

Må squ indrømme at to damer af den størrelse var uoverskueligt,

Så jeg nappede Mia med fuld service og hun gjorde det rigtigt godt!

Jeg er ikke specielt stor men hun brokkede sig lidt over de 21 cm,

Men tog faktisk selv initiativ til at gå i bund ... Det blev lidt PSE agtigt!

På 30 minutter fik jeg lov at komme to gange.... Men sådan er det altid,

5 min fontæne til start og stop dejlig dybt bloc og massage ind imellem.

Må indrømme at jeg ikke rigtigt tændte på andet end blow og slug,

Så det blev ikke til meget sex! Blow ret godt, Sex ok jeg var blot ikke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lucky69luke

Hvad gav du for Mia og i hvor lang tid......

Er hun til kys, og hvad mener du med "lidt PSE agtigt".....sorry...nybegynder her på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hje mage,

Du betaler 800 eller 900(Mia) de er to der ekstra er 200 så slug og mega 400 plus !

Det er så der flere danske piger der har øvet sig laver mega med slug forsamle pris!

Meeeen de tager jo ofte 500 ;-)))))) det er en smags sag de polske pige er gode/ søde!

Mvh Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte dette sted i lørdags, pigen der lukkede mig ind var supercharmerende og smilte på den lækreste måde muligt.

 

Pigen jeg skulle besøge var Julia, hold nu fest for nogle store og lækre bryster, i kid you not, mega-yummi, det var så også det mest positive i den historie for selve handlingen efterlod meget at ønske.

 

Men brysterne, damn!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen drenge,

Glemte lige at sige de nævnte at der var skiftedag i denne uge, men så er der jo blot nye piger!

Og de plejer at levere til prise, de polske pige i denne lille diskrete gade ved sjæler!

God fornøjelse!

NB. Husk at smid en linie eller to om services, specielt hvis der er nye piger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

i denne lille diskrete gade ved sjæler!

"Diskret" so-so!

Da jeg var der var scenen:

Jeg fik besked på at ringe/sms'e når jeg kom frem. Da jeg parkerede jernhesten var der en kvinde der gik ud ad opgangen, hendes kæreste hang ud af vinduet på 2.sal. De snakkede lidt (sådan noget "ja-ja skat, elsker dig") uden ophold og samtidig med hun svingede sig op på sin cykel, kiggede hun på mig og sagde "Døren er åben!" (jeg stod ml to opgange og var ved at sms'e). - nu vidste jeg jo bare ikke hvilken etage jeg skulle til ... Men svaret kom på SMS, og så gik jeg mod opgangen akkompagneret af fyren, der stadig hang ud af vinduet og sang et hjemmestrikket omkvæd: "Fisse, fisse, fisse - så vanker der fisse!"

Hvad kunne jeg gøre andet end grine og sige "ja, det håber jeg da"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel Rotte, linket er desværre dødt nu - men det er i den lille gade der omtales. Hun fortalte, at hun skulle være der til 9/2, så skiftedag har det næppe været for hendes vedkommende.

 

Vi taler iøvrigt bryster á la Folehaven - size do matter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Diskret" so-so!

Da jeg var der var scenen:

Jeg fik besked på at ringe/sms'e når jeg kom frem. Da jeg parkerede jernhesten var der en kvinde der gik ud ad opgangen, hendes kæreste hang ud af vinduet på 2.sal. De snakkede lidt (sådan noget "ja-ja skat, elsker dig") uden ophold og samtidig med hun svingede sig op på sin cykel, kiggede hun på mig og sagde "Døren er åben!" (jeg stod ml to opgange og var ved at sms'e). - nu vidste jeg jo bare ikke hvilken etage jeg skulle til ... Men svaret kom på SMS, og så gik jeg mod opgangen akkompagneret af fyren, der stadig hang ud af vinduet og sang et hjemmestrikket omkvæd: "Fisse, fisse, fisse - så vanker der fisse!"

Hvad kunne jeg gøre andet end grine og sige "ja, det håber jeg da"?

 

Ha ha ha...fuck det lyder ubehageligt! Men du har ret, der er ikke andet at gøre end at grine med.

 

Jeg kommer der ind i mellem, og er også løbet ind i folk fra opgangen. Jeg tror jeg vil være lidt mere påpasselig fremover!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel Rotte, linket er desværre dødt nu - men det er i den lille gade der omtales. Hun fortalte, at hun skulle være der til 9/2, så skiftedag har det næppe været for hendes vedkommende.

 

Vi taler iøvrigt bryster á la Folehaven - size do matter :wink:

 

Kan du uddybe mere om brysterne i Folehaven? Jeg har altid undgået deres profiler, da jeg går ud fra at billederene er fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ofte ægte nok, måske taget for 10 år siden, men personen har jeg aldrig oplevet er fake.

 

Brysterne er superfantastiske - kæææææmpe store og tunge, uden justeringer. Problemet er bare, at dem jeg har besøgt har givet mig tanken om, hvorfor jeg ikke bare satte dyret i hængselsiden af en fyldningsdør og smækkede den hårdt i. Årsag: De har ikke den mest imødekommende udstråling og det du er der for skal bare klarest hurtigst muligt med mindst mulig indsats ........ det kan selvfølgelig også bare være mig der har været uheldig! Nah!!

 

Men brysterne, hooooooold nu fest ;-)

 

Så til jer derude: Send mig endelig besked, hvis I støder på nogle á la Folehaven, med en imødekommende attitude ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

Ja, damen plejer at husere hos de polske piger og man bliver sgu helt bange for de batterier!

Det er ikke min fetish, så jeg hilser pænt på pigen og takker guderne for at det ik er min kamp.

Meeeeeeen hvis du ka lide patter målt i kilo, så,er der en fest af kaliber og kunderne returnere !

Damen. Gør pg kan noget ... Jeg kan blot ikke være med der og min kampvægt er ellers 1/10 ton !

God arbejds lyst drenge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...