Hop til indhold

Karina Beauty not so good

Featured Replies

Skrevet

Ledig från jobb och en ny skönhet som har kommit till staden. Skriver till henne och får snabbt svar om att mina önskningar om service som hon skriver att hon erbjuder, att det är inga problem.

Fick till en bokning och priset var normalt, så iväg till skönheten. Väl framme så möts jag av en lite förvirrad tjej som gillar att pilla på sin telefon, men bilderna stämmer väl. En söt tjej i min smak. Ännu en gång så frågar jag om service och de förväntningar som jag har på mötet. Inga problem alls säger hon. So far so good!

Sen går det utför. Jag tyckte det var OK med madrass på golvet, det fungerar bra för det mesta. Vill gå till badrummet först och hon ser förvånad ut. Handduk tack! Nej, det verkade inte finnas, så jag får väl gå naken genom lägenheten då och finna handduk i badet. Dålig start. Tillbaka i rummet och vi var överens om GFE med kyssar och det som hör till. Glöm det. Inga kyssar med tunga vill damen vara med om. Det fortsätter med otrolig dålig service och inte något av det som jag ville ha ut av vår träff, fungerade med Karina trots att det står i annonsen. Att försöka förklara vad vi kommit överens om fungerade inte så bra, när vi väl var igång. Hennes engelska är inte den bästa säger hon, men jag tror hon förstår mer än vad hon vill. Min bokade timme slutade efter 35 minuter, då hade jag fått nog.

Vill du ha GFE, så fungerar det inte med Karina. En snygg tjej med en fin barm, men det slutar där. Hon är troligen ganska ny i gamet.

Tar detta möte som en lärdom och hoppas på bättre lycka nästa gång. Over and out!

Karina Beauty | Sex and Massage in København SV (nympho.dk)

Redigeret af Xerxes69

Skrevet

Ja tak for anmeldelsen.

Jeg var ved at planlægge et besøg hos hende her til aften og havde en længere chat med hende, men mange ting hun ikke ville svare på, også denne anmeldes så er jeg glad for jeg besøgte hende.

Skrevet

Det skal dog retfærdigvis nævnes at Karina ser vildt godt ud samt at hun også sælger anal uden forbehold - det koster - men hun er klar til at tage imod. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.