Pepsimax 75 81 Skrevet 30. November, 2023 Hej nogen der har lidt info om pigen her https://annoncelight.dk/showad/353677 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 142 Skrevet 30. November, 2023 Jeg vil også være glad for lidt info om hende, og også om stedet, jeg synes ikke rigtig jeg kender nogle steder i koldby hvor der plejer at være GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 49 Skrevet 30. November, 2023 Mon ikke hun er i det kendte hus ved Sønder Ydby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 81 Skrevet 30. November, 2023 Nej hun er i kolby Har fået adressen men gider sku ikke hvis det er en hval på 600 pund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 239 Skrevet 30. November, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 4 minutter siden: Nej hun er i kolby Har fået adressen men gider sku ikke hvis det er en hval på 600 pund Det finder du åbenbart kun ud af, ved at besøge hende. Der er ingen, der forhindrer dig at vende om i døren, hvis hun ikke ligner sine fotos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 81 Skrevet 30. November, 2023 Nej det er selvfølgelig rigtig det er merer kører tiden der op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 142 Skrevet 30. November, 2023 Jeg kunne måske godt tage en for holdet næste lørdag, men jeg har kun firmabilen til rådighed, så vil gerne vide om man kan parkere lidt diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 81 Skrevet 30. November, 2023 Det kan man kan se der er en parkeringsplads ved en børnehave 50 m der fra Men skriv til hende hun sendte mig adressen med det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 142 Skrevet 30. November, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 28 minutter siden: Det kan man kan se der er en parkeringsplads ved en børnehave 50 m der fra Men skriv til hende hun sendte mig adressen med det samme Ok, hvis ikke der er andre der prøver hende, vil jeg tage kontakt til hende sidst i næste uge. Det vil selvfølgelig være dejligt hvis nogen prøver hende og beretter om det inden næste uge er gået, så jeg kan spare en omgang hvis hun ikke er god. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 1. December, 2023 Fisken16 skrev, for 21 timer siden: Ok, hvis ikke der er andre der prøver hende, vil jeg tage kontakt til hende sidst i næste uge. Det vil selvfølgelig være dejligt hvis nogen prøver hende og beretter om det inden næste uge er gået, så jeg kan spare en omgang hvis hun ikke er god. Så skal du køre langt, for nu er hun i Kolding... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 142 Skrevet 2. December, 2023 Bad Motherfucker skrev, for 17 timer siden: Så skal du køre langt, for nu er hun i Kolding... Øv øv, så må jeg finde en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 81 Skrevet 21. Marts, 2024 Hejsa så er hun her igen ingen der har besøgt hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 182 Skrevet 21. Marts, 2024 Pepsimax 75 skrev, for 3 timer siden: Hejsa så er hun her igen ingen der har besøgt hende Hun ser interesant ud, hvis det hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg