Hop til indhold
Bronco

Maya Sweet& Girl - ikke pigen på billederne

Recommended Posts

Min første anmeldelse eller nærmere service meddelelse :)

Var på udkig i Herning området og jeg faldt over denne annonce.
https://annoncelight.dk/showad/375763
God kommunikation der startede allerede i forgårs hvor jeg spurgte lidt ind til services og pris samt om det var muligt at få tilsendt en billede for verifikation. Billedet udeblev men fik en forsikring om at billederne skam var 100% ægte af hende. Vi aftalte jeg ville skrive en time inden hvis jeg fik hul i kalenderen, det lykkedes mig ikke, så da jeg vågnede i morges havde hun skrevet uopfordret tilbage hvornår jeg kom. Jeg besluttede mig for at besøge hende i dag og fik den eksagte adresse 5 min før ankomst. Stedet ligger dejligt diskret bag nogle træer ud til hovedvejen.
Desværre var det ikke pigen på billederne så jeg takkede pænt nej, blev tilbudt at møde hendes veninde men takkede nej og kørte igen.
Da jeg kom i bilen fik jeg en besked om at hun ikke var tilfreds. Jeg skrev tilbage at i og med billederne var falske så havde det ingen interesse og ønskede hende en god dag. Det accepterede hun så og skrev i lige måde.
God dag derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bronco skrev, for 8 minutter siden:

Min første anmeldelse eller nærmere service meddelelse :)

Var på udkig i Herning området og jeg faldt over denne annonce.
https://annoncelight.dk/showad/375763
God kommunikation der startede allerede i forgårs hvor jeg spurgte lidt ind til services og pris samt om det var muligt at få tilsendt en billede for verifikation. Billedet udeblev men fik en forsikring om at billederne skam var 100% ægte af hende. Vi aftalte jeg ville skrive en time inden hvis jeg fik hul i kalenderen, det lykkedes mig ikke, så da jeg vågnede i morges havde hun skrevet uopfordret tilbage hvornår jeg kom. Jeg besluttede mig for at besøge hende i dag og fik den eksagte adresse 5 min før ankomst. Stedet ligger dejligt diskret bag nogle træer ud til hovedvejen.
Desværre var det ikke pigen på billederne så jeg takkede pænt nej, blev tilbudt at møde hendes veninde men takkede nej og kørte igen.
Da jeg kom i bilen fik jeg en besked om at hun ikke var tilfreds. Jeg skrev tilbage at i og med billederne var falske så havde det ingen interesse og ønskede hende en god dag. Det accepterede hun så og skrev i lige måde.
God dag derude.

Godt du takkede pænt nej- Jeg gider heller ikke at møde piger med fake billeder- det er så skuffende at møde en helt anden pige. Som en anbefaling, :) start med at besøge piger som har fået et par gode anmeldelser her. 

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...