Hop til indhold
hamdenlange

jessica 18 år, Fyn

Recommended Posts

jeg har længe set denne annonce med jessica, men har selv meget svært ved at komme igennem

 

https://annoncelight.dk/annonce/98307/soede-lille-jessica-tilbyder-fraekke-oplevelser-tlf-91-96-74-08

 

nogen som har besøgt jessica på Fyn?? hun ser meget interessant ud

Er det hende her https://annoncelight.dk/annonce/98554/soede-lille-jessica-tilbyder-fraekke-oplevelser-tlf-91-96-74-08 du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet aftaler med hende 2 gange den første gang svarede hun ikke på SMS/opkald da vi nåede til det aftalte tidspunkt og jeg havde ikke adressen. anden gang var jeg nød til at aflyse. men hun er til at få fat i hvis man er tålmodig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Har en aftale den 28 jan :-)

Hvis man er tålmodig svarer hun per mail. Nu håber jeg hun er på - jeg har på alle måder sparet op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

For et par uger siden kostede en halv time med hende 2.000 kr., så satte hun prisen ned til 1.700 kr.....derefter 1.500 kr - og nu har hun tilbud til 1.300 kr.

 

Måske man skulle vente et par uger mere :-P

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes prisleje afslører hendes uprofessionelle kendskab til branchen. Med den konstante prisnedsættelse rammer hun snart noget som vi alle kan være med på. Giv hende lige til 1100 kr for en halv time, så skal hun nok få kunder i biksen :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aandersen - jeg er bestemt ikke fake. Ved ikke hvorfor vores aftale er gået i kage, men det beklager jeg. 

Har udover dig kun haft tilfredse kunder, men så må de jo have været sammen med en fake ;-) Ironi kan forekomme. 

Til en anden gang, så lad venligst være med at skrive sådan noget. 

Der er til tider hvor jeg ikke kan træffes på telefonen, men prøver så vidt muligt at svare alle når jeg er på igen, og min mail tjekker jeg ikke så tit :)

Mht. mine priser, er jeg skam ikke uerfaren. Har været i branchen et stykke tid, men mine priser har svinget en del, men prøver så vidt muligt at holde dem fast nu. der kan forekomme tilbud, men det er det :)

MVH. Jessica. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Det er super at du er spillevende!

Din mail og SMS var bare særdeles død ugen før vores aftale.

Næste gang jeg tager til Fyn må vi tage revanche - du er jo for lækker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nok at jeg venter på et bedre tilbud.. 1400/30min er lidt for dyrt synes jeg selvom i ser hammerede godt ud begge 2 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Kacia 2 gange. Der var det nemt at lave aftale med hende. Har også prøvet at sende SMS som ik bliver besvaret. Det er surt, men ok der vel også andre ting der skal passes end knalde med liderlige fyre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg ikke lige huske hvem og hvor mange de piger er.

Men der er før folk der har skrevet at de har besøgt 2 piger.

Men om det stadig er sådan skal jeg ikke kunne sige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...