79tretten 26 Skrevet 29. November, 2023 Jeg besøgte Jasmin i Aarhus for et par uger siden. Hun er sød og imødekommende, selvom hun kan se lidt mut ud på hendes billeder. Håret er kort og huden som slike. https://annoncelight.dk/showad/386808 Hun starter med en ok massage med lidt ekstra opmærksomhed det rigtige steder (hun ved jo godt hvorfor man kommer) Hun vrikker frækt med numsen da hun tager overdel og trusser af. Og da hun igen lægger sig ned til mig er hendes pik stenhård. Hun får en større slikketur både fortil og bagtil. Det virker som hun især nyder det der foregår mellem hendes baller, det gav en del pre-cum Så ligger vi i 69 og snart rider hun mig mens jeg leger med hendes stadig stive pik. Hendes spinkle numse tager fint/hårdt imod i doggy og det ender med jeg kommer i missionær. Der er kys også med tunge hele vejen i gennem. Jeg bad ikke om hendes safter. Kommer hun til Aarhus igen skal hun have en tur mere! Jeg bestilte 45 min. til 1300 (tror jeg prisen var) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 287 Skrevet 5. December, 2023 Hun ser lækker ud! Korthåret? Hvor kort? Bare nysgerrig, for jeg ender helt sikkert med et besøg. Er hun også aktiv (altså prøvede du det?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg