Hop til indhold
Peter den 3.

Julestue den 6. december 13.00 -17.00 Viborg + 20 km syd

Recommended Posts

Gløg – æbleskiver – klejner – brunkager og masser hygge fra klokken 13.00 til klokken 17.00 den 6. december.

Værtinden er mig, den smukke og mega frække Charlotte – som ud over at hygge også viser min krop frem inden der skal leges. Efter det første glas gløg med tilbehør giver jeg den fuld gas med et onanishow som gerne skal varme dig og de andre fyre, der forhåbentlig kommer,  helt op til fræk hygge i på bordet, på gulvet eller i sengen.  

Du er velkommen klokken 13.00 eller senere min ven vil sikre, at du kommer godt ind og deltage ”julestuen”.

Jeg er 43/170/65 altså lækker, slank og velplejet.

Pris for at deltage er kr. 1000,- så må du bruge mig til almindelig sex. Deepthroat kr. 300  og anal kr. 300. Samleje vaginalt og analt er med gummi (som der er rigelig af i flere størrelser).

Der er mange der spørger om de ikke kan få lov uden kondom- mit svar til nu har været nej.

MEN denne dag kan du bruge mig uden for kr. 1000,- ekstra.

mail [email protected] - kun SMS 52802722

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fri fugl skrev, for 53 minutter siden:

Spændende^_^

Jeg vil tro at interessen vil være større hvis frække Charlotte lagde lidt billeder ind som teaser.

bare et velment foreslag :)

Eller måske mindre ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srixon skrev, for 22 timer siden:

Eller måske mindre ^_^

He He det sker nok ikke - men pigen er meget privat og har det lidt skidt med at blive eksponeret for mere end de fyre som deltager, men her er et fra en begivenhed for 14 dage siden

GB1811a.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig helt fint, at pigen ikke vil eksponeres, og respekt for det. Men som ovenstående foto viser, kan man sagtens vise fotos, uden at afsløre for meget om pigen, udover hun ser sexet ud :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Var med sidst, jeg kommer ikke igen, brysterne var vist nok rimelig nye og man måtte derfor ikke lege med dem, hun var blindfoldet hele tiden, det var sgu lidt mærkelig, det gjorde også at hun ikke rigtig kunne følge med, vil også vurdere hendes alder til at være 43+moms

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor længe er man så med der står 13 til 17 der er jo fire timer

Nå skidt med brysterne er hun god at kneppe med

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...