Hop til indhold
exostar

Flensborg generelt

Recommended Posts

Hej Brødre

For pr tilbage frekventerede jeg Flensborg’ GP’ere ind imellem.

Der var noget at komme efter og priserne var fornuftige

Imellem tiden synes jeg stadig det er de samme piger/ samme billeder der er florere på sexnord.de 

Er der nogle herinde fra der kommer dernede jævnligt der kan generel opdatere på for og imod? Og hvordan forholder det sig med Thai massage med det hele?

Håber på gode updates!

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Ja for år tilbage var det nemt og billigt at få et skrald i Flensborg -det er nok 4-5 år siden -jeg prøvede det sidst -det var en hel opgang med thaier gp/massage, ladyboys -det var tider -men fra den ene dag til den anden var der låst ind til opgangen i porten (det var tæt på havnen nr.56)

Jeg har fået grøn thai massage andre stede dernede -det er også en nede ved havnen -dog længere ude -hun giver super massage og pirre lige ind til du rejser flaget -så stopper hun (den kælling)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

-Ja for år tilbage var det nemt og billigt at få et skrald i Flensborg -det er nok 4-5 år siden

Endnu længere tilbage var der i min ungdom o. 1980 en hel gade (Oluf Samsungs Gang - https://ekstrabladet.dk/ferie/udland/article4840858.ece) med piger, der hang ud af vinduerne - mener jeg var forbi engang først i 90´erne for at få et skrald - og mens jeg lå der og bagfra pulede løs på en lettere fyldig mørk pige med store bryster - lå hun og så fjernsyn ;-( - siden besøgte jeg ikke gaden i flere år - og siden, når jeg har været der, har jeg ikke set skyggen af gadepiger og det ser ud som om gaden er lavet om til alm. beboelse - hvor folk sidder og ser fjernsyn ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 29.11.2023 at 21:11:

Endnu længere tilbage var der i min ungdom o. 1980 en hel gade (Oluf Samsungs Gang - https://ekstrabladet.dk/ferie/udland/article4840858.ece) med piger, der hang ud af vinduerne - mener jeg var forbi engang først i 90´erne for at få et skrald - og mens jeg lå der og bagfra pulede løs på en lettere fyldig mørk pige med store bryster - lå hun og så fjernsyn ;-( - siden besøgte jeg ikke gaden i flere år - og siden, når jeg har været der, har jeg ikke set skyggen af gadepiger og det ser ud som om gaden er lavet om til alm. beboelse - hvor folk sidder og ser fjernsyn ;-)

Vi var tre unge gutter engang i 80erne, der blev enig om, at vi ville til Flensborg og kigge på "damer" tredje gang vi gik gennem gaden kom der der et par mænd i læderveste. Tror nok vi var heldige med, at der kom to betjente ;) vi slog i hvert fald følgeskab med dem til vi var i sikkerhed. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 12 minutter siden:

Vi var tre unge gutter engang i 80erne, der blev enig om, at vi ville til Flensborg og kigge på "damer" tredje gang vi gik gennem gaden kom der der et par mænd i læderveste. Tror nok vi var heldige med, at der kom to betjente ;) vi slog i hvert fald følgeskab med dem til vi var i sikkerhed. :)

En af de "3 gutter" der -hed han Jimmy? (har hørt den historie før ggg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 27 minutter siden:

En af de "3 gutter" der -hed han Jimmy? (har hørt den historie før ggg)

Navne spurgte vi ikke nærmer ind til, men de ligene nogen der brugte hænderne mere end hovedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 41 minutter siden:

Navne spurgte vi ikke nærmer ind til, men de ligene nogen der brugte hænderne mere end hovedet ;)

-jeg mente jo ikke dem i læderveste eller betjentene... Men du skriver i var "3 gutter" og en af dem var det Jimmy? (ggg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

-jeg mente jo ikke dem i læderveste eller betjentene... Men du skriver i var "3 gutter" og en af dem var det Jimmy? (ggg)

Okay :)  nej ingen Jimmy, men det var en meget alm. sport, at køre til Flensborg og gå et par turer frem og tilbage i gaden, men der var jo ikke meget forretning i os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 12 timer siden:

Okay :)  nej ingen Jimmy, men det var en meget alm. sport, at køre til Flensborg og gå et par turer frem og tilbage i gaden, men der var jo ikke meget forretning i os.

Det er ellers meget almindeligt at gå mindst 3 gange frem og tilbage uden for et bordel - før man beslutter sig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 21 timer siden:

Det er ellers meget almindeligt at gå mindst 3 gange frem og tilbage uden for et bordel - før man beslutter sig ;-)

Nu var gaden jo ikke et bordel, men en række små huse hvor pigerne sad i vindurerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...