Hop til indhold

Recommended Posts

Var for 14 dage siden forbi julelou havde bestilt en time dominans med anal og urin samt afstraffelse det gjorde hun godt og ingen hast med at få mig sendt ud af døren der gik lidt over en time dejlig når man får det man betaler for har lovet mig selv at jeg skal forbi fruen igen inden jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderkarl skrev, for 58 minutter siden:

Var for 14 dage siden forbi julelou havde bestilt en time dominans med anal og urin samt afstraffelse det gjorde hun godt og ingen hast med at få mig sendt ud af døren der gik lidt over en time dejlig når man får det man betaler for har lovet mig selv at jeg skal forbi fruen igen inden jul 

Det ville være fint med et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julelou52

Har osse besøgt hende og vil gerne igen men hun er meget useriøs når man aftaler en ny tid føler sig skuffet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Man kan søge, har jeg hørt. Og det skulle ikke være svært.

Ja, men der er ingen misforståelser hvis trådstarter lægger et link ind i opslaget, eller måske nærmer reklame opslaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med useriøst kan jeg ikke kende ringede til fruen mandag eftermiddag og havde en aftale om en time kl 20.30 og fik endnu engang en super behandling af fruen ydmyge hilsen slaven 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julelou52

Tja har nok bare været uheldig men har os besøgt hende igen og der var der ikke noget hun er super lækker og god til det hun laver 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julelou52
Julelou52 skrev, den 6.12.2023 at 21:43:

Har osse besøgt hende og vil gerne igen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog en helt fantastisk anmeldelse.

10 indlæg med intet indhold, helt utroligt, der burde være grænser for, hvor lidt indhold et indlæg må indeholde.

Men pigen har da fået god reklame.

Men jeg vil da opfordre til en lidt mere fyldig reklamestil, især hvis det er skrevet af pigen selv.

Husk det skal afsluttes med:

"Pas godt på hende"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julelou52 skrev, den 6.12.2023 at 21:43:

Har osse besøgt hende og vil gerne igen men hun er meget useriøs når man aftaler en ny tid føler sig skuffet 

Er hun pæredansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...