Liderkarl 13 Skrevet 28. November, 2023 Var for 14 dage siden forbi julelou havde bestilt en time dominans med anal og urin samt afstraffelse det gjorde hun godt og ingen hast med at få mig sendt ud af døren der gik lidt over en time dejlig når man får det man betaler for har lovet mig selv at jeg skal forbi fruen igen inden jul 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3297 Skrevet 28. November, 2023 Liderkarl skrev, for 58 minutter siden: Var for 14 dage siden forbi julelou havde bestilt en time dominans med anal og urin samt afstraffelse det gjorde hun godt og ingen hast med at få mig sendt ud af døren der gik lidt over en time dejlig når man får det man betaler for har lovet mig selv at jeg skal forbi fruen igen inden jul Det ville være fint med et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 152 Skrevet 28. November, 2023 Pite skrev, for 42 minutter siden: Det ville være fint med et link https://annoncelight.dk/showad/360281 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkeydick 27 Skrevet 3. December, 2023 Er billederne af hende af nyere dato? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderkarl 13 Skrevet 4. December, 2023 Nej det er de ikke men det er hende på billederne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julelou52 Skrevet 6. December, 2023 Har osse besøgt hende og vil gerne igen men hun er meget useriøs når man aftaler en ny tid føler sig skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 10. December, 2023 Pite skrev, den 28.11.2023 at 21:16: Det ville være fint med et link Man kan søge, har jeg hørt. Og det skulle ikke være svært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3297 Skrevet 10. December, 2023 Lasselas skrev, for 1 time siden: Man kan søge, har jeg hørt. Og det skulle ikke være svært. Ja, men der er ingen misforståelser hvis trådstarter lægger et link ind i opslaget, eller måske nærmer reklame opslaget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderkarl 13 Skrevet 13. December, 2023 Det med useriøst kan jeg ikke kende ringede til fruen mandag eftermiddag og havde en aftale om en time kl 20.30 og fik endnu engang en super behandling af fruen ydmyge hilsen slaven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julelou52 Skrevet 13. December, 2023 Tja har nok bare været uheldig men har os besøgt hende igen og der var der ikke noget hun er super lækker og god til det hun laver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julelou52 Skrevet 13. December, 2023 Julelou52 skrev, den 6.12.2023 at 21:43: Har osse besøgt hende og vil gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dickmand 80 Skrevet 14. December, 2023 Det var dog en helt fantastisk anmeldelse. 10 indlæg med intet indhold, helt utroligt, der burde være grænser for, hvor lidt indhold et indlæg må indeholde. Men pigen har da fået god reklame. Men jeg vil da opfordre til en lidt mere fyldig reklamestil, især hvis det er skrevet af pigen selv. Husk det skal afsluttes med: "Pas godt på hende" 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 19. December, 2023 Guest Julelou52 skrev, den 6.12.2023 at 21:43: Har osse besøgt hende og vil gerne igen men hun er meget useriøs når man aftaler en ny tid føler sig skuffet Er hun pæredansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 755 Skrevet 20. December, 2023 Er sex med hende muligt? Hendes annonce signalerer mere sex end domina... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg