Hop til indhold

Sonia Viby

Featured Replies

Skrevet

Har været forbi Sonia

https://annoncelight.dk/showad/390107

Det er hende på billederne og det var jeg glad for, for der er efterhånden ingen garanti for noget.:)

Hun er rigtig sød, hun taler desværre ikke engelsk, men man kan alligevel godt kommunikere. Hun siger hun er fra Columbia og taler spansk.

Hendes krop er bare lækker, og ikke så høj, så hun er nem at navigere rundt med. 

Hun var desværre lidt forkølet, men ikke noget jeg var bange for. Men man kan sige, at det så er heldigt at hun kan arbejde hjemmefra. :P

Stedet har jeg ikke været på før, og ligger ikke i nærheden af Q8 tanken som mange af de andre gør. Men Pænt. Hun gav først det rigtige nr. på adressen ved ankomst.

Jeg købte 30min. 800 kr. standart. Og jeg synes hun var god til bj, og de andre stillinger. Jeg havde en af mine trætte dage så, den skulle lige vækkes og det klare hun med hånden. Hun kysser lidt ved siden af også.

Jeg kunne godt finde på at komme igen men tror ikke jeg kan nå det inden hun tager tilbage lørdag

Men alt i alt en flot dejlig pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.