Hop til indhold
Optimizten101

Debut i Esbjerg

Recommended Posts

Jeg er helt ny i dette game og har kun været nysgerrig læser herinde i forummet - indtil nu.

Jeg besøgte https://annoncelight.dk/showad/380383 / Dreamone for et par uger siden. Jeg havde ingen profil herinde, så overvejede faktisk ikke at skrive om det. Men når jeg nu finder anmeldelser (og især de nye og opdaterede anmeldelser) særdeles velegnede og anvendelige, så må jeg også hellere selv bidrage.

Jeg bad om massage og hj og det blev bekræftet til en fornuftig pris. Jeg var lidt nervøs, fordi jeg aldrig havde prøvet det før. Tidsbestilling fungerede nemt og enkelt. Mødte op til præcis tid og døren blev åbnet som aftalt.

En utroligt smuk og sød lille thai-kvinde åbner døren med et smil og lukker mig ind i værelset, hvor belysningen er rolig og hyggelig. Vi aftaler massage og hj og hun går i gang. Massagen var ikke så hård som jeg kunne ønske, men var alt for spændt på afslutningen - så var ærligt talt ikke særligt koncentreret om det. Hun pirrede mig på en dejlig måde undervejs, hvor hun en gang imellem lige kom tæt på og lige strøg fingrende og hænderne forbi testiklerne og numsen.

Da jeg vendte mig om, gik det hurtigt med at komme op at stå. Hendes bløde hænder var helt fantastiske og hun er virkeligt dygtig til at få det til at føles rart. Jeg fortalte hende, at jeg var tæt på at komme og hun sørgede for at få det gjort dejligt og rart.

Jeg tror ikke, at jeg kunne have fundet en bedre Thai at have debut hos - det var superfrækt, dejligt og debut-venligt. Mit personlige næste skridt er massage+hj+bj.

Det er helt sikkert pigen på billederne og jeg synes at de er retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...