Hop til indhold
Møffe

I klørne på "a old she devil"

Recommended Posts

Jeg kom til en thai massage, bestilte 2 timer. De var meget høflige og snaksagelige og jeg blev vist op på 1. sal hvor en moden nydelig dame tog i mod mig. Viste mig min briks og bad mig skifte tøj (jeg nøjes dog med massagebukserne) hun var rigtig god, og fortalte da også, at hun tidligere har undervist i massage -og havde bla. arbejdet 10år i Korea -med undervisning. Så jeg følte mig helt tryg og veltilpas i hendes hænder... Jeg må indrømmer at jeg aldrig har prøvet noget, så vildt som med hende -hun fandt alle mine skavanker og "gravede" sig ind imellem muskler, knogler og senere og manipoleret rundt, og det knækkede og svuppede rundt, og hun stod op på mig/brugte hele sin krop -og en i mellem gjorde det pisse ondt -men hun var god til at få mig til at slappe helt af -på den måde hun forklade undervejs -det viser sig hele min venstre sides muskler spænder og klemmer -og jeg kunne godt mærke hun fik meget løst -hun brugte meget olie og yamong -så det hele gled nemmer. Hun fortalt mig at hun var 64år Jeg er imponeret over, hvor meget power hun havde, men helt klart også hendes teknik og rutine i den "rigtige" massage!!! Jeg var tiltider i et smertehelvede, men troede på hun kunne hjælpe mig, og der var en fin kemi/humor. Så tiden gik hurtigt og hun havde forlængst skiftede mine bukser ud med et håndklæde -da hun jo arbejde med olie over hele kroppen. Så til sidst lå jeg på ryggen og hun sad ved siden og strøj sin hånd op af mit lår og spurgte til "hamnøj" og om alt var okay, og kikkede venligt på mig, jeg tænkte ikke, jeg skulle noget med hende med min hamnøj -så jeg sagde "det er fint" hun rykkede håndklædet lidt til siden -og tog begge hænder og masserede mine klokkeværk ganske blidt med begge tommelfingere på hver sin testikkel (plejer ellers ikke have så meget der hænger ned) så sagde hun "måske næste gang" "jaja" sagde jeg bare -hun bad om min "Line" så jeg kunne booke hende om 2 dage direkte. Fik instrukser på at lade min krop hvile i 2 dag også komme igen. Da jeg har døjet med skulder, hofte og knæ smerter on/off i flere år -er jeg slet ikke i tvivl om hun kan gøre noget godt for mig. Nåmen hun skrev godt nok lige, da jeg var kommet tilbage på mit hotel -om jeg var ok. og lidt senere om hun ikke skulle komme og give mig hamnøj massage -da jeg "desværre" selv havde sagt noget med "ikke her" for at undvige hun skulle gå i gang i butikken ("grøn butik") så ville hun have jeg skulle hente hende, når hun fik fri kl.22 -men det blev et nejtak -det er en rigtig sladdervej mit hotel ligger på "Pool suk rd." og det er flere massage shop -og de følger med i, hvad alle farang laver og med hvem, Det er jeg godt nok træt af, har dog nu besøgt de fleste, og de ved nu, jeg kan forstå en del på thai -så det er ligesom de ikke kommentere så meget igen, når jeg går forbi;-) Nåmen tilbage til min behandling da det var gået 2 dage -hun ville gerne have jeg kom tidligt (noget før butikken ellers åbner) men det var fint nok for mig. Så præcis som først gang -bliver jeg vist på 1.sal -jeg klæder mig af, hun forklare, at jeg bare tager et håndklæde, så hun kan arbejde frit. Og jeg ligger mig på ryggen (der starter man, med thai massage) hun havde valgt den bagerste briks i dag, og da jeg lå der trak hun gardinet for -og satte sig ved siden af mig -og tog mit håndklæde -nu begyndte hun gudhjælpemig at massere mit klokker igen... -Og må indrømme at hun kunne sgu nogle triks der også, som jeg allerede havde fundet udaf den første gang, hvor hun bare masserede ½minut. Right okay! så prøver vi det også -hun tog ligsom i huden og masserede rund, og ned i mellem testiklerne, og om lille stakkels hamnøj -der slet ikke var forberet på alt det grumme det skulle til at ske... Hun var helt i "kontrol" og jeg lod det ske -hun blev meget kærlig og sad på et tidspunkt i mellem mine ben -hvor hun jo masserede på livet løs -så rejste hun sig, og peget på sin "tiskone" uden på sit tøj, og pegede ned på hamjeg(ja det var lykkes) og tog bukser og trusser af, satte sig og lod sin fisse trænge stille og roligt ned over -det gjorde lidt ondt på hende i starten kunne jeg godt se, men det varede ikke længe, så red hun og stønnede sagte (kunne se på hende hun gerne ville, havde råbt det ud) vi kunne høre de andre damer nedenunder snakke tydeligt. Hun gjorde sig færdig -og takkede, tog sit tøj på, og smilte til mig og spurgte "er du ok" ja jeg viste jo ikke lige, hvad der forgik, så jeg sagde bare "jaja" hun lagde håndklædet tilbage på plads, men jeg fik jeg da lidt blod tilbage til hoved igen -og vippede håndklædet til side -og gjord hj tegn -"nåååååh" sagde hun og fniste som en skoletøs på 64! Det gik ikke 2 minutter, så leverede jeg en ladning som imponerede hende, og jeg med, lige på hendes lår.

Så gik hun igang med massagen -som var god dog ikke på helt samme niveau som 1. gangs massagen -og nu begynde hun, og snakke en helt masse, og sagde flere gange "sorry I love you!" ellers noget med, hvor hun kom fra, og hun havde en farm -og hun ville kører mig til lufthavnen og hente mig, når jeg kommer igen næste år -og så skulle jeg bo hos hende. Jeg forstod kun et minimum, men det var nok (forslog hende, at hun skulle skrive det til mig på line -så jeg bedre kunne forstå, og svare hende bedre) -og hun blev færdig med min massage -og jeg ud af døren rask det gik væk fra hende;-) Hun har gentaget 2 dage så skulle jeg komme igen! MEN helt ærligt tør jeg det... 

Jeg er jo inde i en fase af mit liv, hvor jeg tænder på ungdommen, og helst ikke over 30! og har flere gange skreven det herinde, når andre fortæller de tænder på "de lidt ældre" -og mener det nok forsat, men hende der "tog sgu godt nok røven på mig" Jeg forstiller mig ikke, at havde sex med hende -men det gjorde hun -og på en eller anden måde skete det bare... uden jeg reagerede/sagde fra eller på anden vis gjorde modstand! "er jeg blevet voldtaget" "lagt i hypnose" -ud af kroppen oplevelse... Det må jeg lige fundere noget mere over. Men gjorde godt, at skrive om det her;-) Hvis andre har prøvet noget ligende, så skriv endelig ikke bare med en thai (selv om det sgu nok kun er med dem, sådan noget kan ske)

"Thai Thai sherly massage"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af en erfaren bruger af GP'er lyder du lidt meget blufærdig og genert. Go for it man, alder er jo bare et tal, erfaring er gud :-)

Det med de sprøde unge kvinder har jeg aldrig forstået, jeg er altid gået efter modne erfarne kvinder der kan noget.

Enjoy your life and the lovely thai woman. Pas på din tegnebog og tegn på at hun vil eje dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om du direkte er blevet voldtaget. Det lyder ikke som du gjorde væsentlig modstand. En opstemt mand har svært ved at sige nej, når han bliver præsenteret for en fisse, uanset (næsten) hvor den sidder.

Husk, når man når en vis alder, må man ikke lade en god stådreng gå til spilde. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 2 timer siden:

Af en erfaren bruger af GP'er lyder du lidt meget blufærdig og genert. Go for it man, alder er jo bare et tal, erfaring er gud :-)

Det med de sprøde unge kvinder har jeg aldrig forstået, jeg er altid gået efter modne erfarne kvinder der kan noget.

Enjoy your life and the lovely thai woman. Pas på din tegnebog og tegn på at hun vil eje dig :-)

-Men der tager du fejl -jeg er hverken blufærdig eller genert. Jeg har tidliger tændt mest på modne damer -da jeg selv var ung -det vendt med et, så nu er det de unge på raderen i jagten;-)

Det var mere en følelse ikke, at kunne agere i situationen -og bare lod det ske... Jeg enjoyer også kan du tro på 3. uge her;-) Og "tegnebogen" tager jeg slet ikke med rundt hehe. Tror hun er forelsket i mig -så jeg må helle fortælle hende, at jeg er godt gift...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering! Jeg kom hver 2. dag og fik massage, som hun anbefalet mig, og fik også noget ekstra i ny og næ -dog fortalte jeg hende som det var/er -at jeg var gift, og at det skulle det ikke laves om på. Hun accepterede sagde hun, men kunne godt mærke på hende det var svært, når jeg kom/hun så mig gå forbi hendes butik. Hun fortalte mig en masse fra hendes liv og hendes farm -som jeg ikke forstod thai godtnok til at forstå... De første par gange lod jeg bare det hele ske, men så var jeg nød til, at sige fra og henvise til massagen -da hun virkelig kunne få mig et sted hen hvor jeg ingen kontrol have i mens... Det har jeg aldrig prøvet  med nogen før -og var da fedt at prøve, men også lidt skræmmende at tænke på -da jeg jo slet ikke kendte hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...