Hop til indhold
Signor Cuoco

Nytårs-ønske: "Månedens Tråd"

Recommended Posts

Hvis en eller anden orker at styre det, synes jeg, det kunne være spændende, og stimulerende for debatten og kvaliteten generelt, hvis vi fremover valgte "Månedens Tråd". Det kunne foregå ved en afstemning den sidste dag i hver måned. Styret af en af de meget digi-professionelle herinde.

Hvad synes I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså Signor hvad skulle præmien så være ? Og skulle den gå til trådstarter eller til den der endelig lukkede den ? Eller trækkes lod mellem dem der stemte på den ?

Og en præmie til den tråd hvor flest blev smidt ud eller kom på pause ?

Mulighederne er mange men kan vi finde sponsorer.

Eller angler du bar for at en af dine tråde hver måned vinder :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 2 minutter siden:

Altså Signor hvad skulle præmien så være ? Og skulle den gå til trådstarter eller til den der endelig lukkede den ? Eller trækkes lod mellem dem der stemte på den ?

Og en præmie til den tråd hvor flest blev smidt ud eller kom på pause ?

Mulighederne er mange men kan vi finde sponsorer.

Eller angler du bar for at en af dine tråde hver måned vinder :-) 

Ingen præmier. Kun æren. Eller glæden.

Og nej, jeg angler ikke efter noget, men den hentydning måtte jo komme. Forudså det da jeg indsendte forslaget. Vi er jo i Danmark, ikke i Italien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 27 minutter siden:

Ingen præmier. Kun æren. Eller glæden.

Og nej, jeg angler ikke efter noget, men den hentydning måtte jo komme. Forudså det da jeg indsendte forslaget. Vi er jo i Danmark, ikke i Italien.

He he 

Mester Signor nu poster du jo løs herinde, så det må ikke komme som en overraskelse at nogen ville hentyde noget sådant :P

Personligt synes jeg det er fedt at nogen gider bruge tid og overskud på at finde på nogle nye emner herinde, for jeg orker det simpelthen ikke selv. Tror jeg har oprettet 2 tråde i de mange år jeg har været herinde :)

Hvis ikke jeg tager fejl er der et sted herinde hvor man kan se seneste måneds 5 øverste pointmodtager (altid tøser på toppen da de jo naturligvis har en stor fanskare som liker alt hvad de skriver, samt de skriver ikke med en hvis legemsdel i hånden).

Men lige under denne liste kan man også se en liste over seneste måneds indlæg som har modtaget flest point. Jeg ved ikke om man vinder noget når man vinder, men kan se det er mit indlæg som lige nu ligger øverst, så måske jeg vinder og kan berette om præmien er et cyperkys fra admin :(, et gavekort til en prinsesse :wub: , evig glemsel :ph34r: eller æren :wacko:

https://www.eroguide.dk/forum/leaderboard/?time=month

Redigeret af Blækspruttemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og tillykke til Blækspruttemanden...;) med at ligge øverst.....på pointskalaen.

Og nu poster jeg løs igen....Kender godt alle disse små verbale tricks fra mit virkelige liv. Og de preller af som vand på en .....signor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...