Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375307

Anne kendt fra vejle er taget en tur til Fyn øv øv det giver noget mere køretid…men nu er hun jo værd at køre efter,så ja jeg kørte til Fyn nr Åby og ja det var turen værd.

til jer der ikke kender Anna/jenny ja nyt sted nyt navn samme pige

hun er satme lækker fik 1 time idag vi kom næsten hele vejen rundt

pigen 10/10

sted 7/10

sexen 10/10

og kommer jeg igen jep

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna/Jenny er som sunket i jorden fra i Søndags.

Nogle af de jyske herrer der ved hvor hun pludselig blev af. Jeg bemærkede i lørdags at hun havde fået nyt nummer, og havde en aftale med hende mandag. Søndag var annoncen væk og hun svarede ikke på det gamle nummer.

Har tjekket annoncer i hele landet...der er intet. Måske hun bare har lidt vintersnue....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Anna/Jenny er som sunket i jorden fra i Søndags.

Nogle af de jyske herrer der ved hvor hun pludselig blev af. Jeg bemærkede i lørdags at hun havde fået nyt nummer, og havde en aftale med hende mandag. Søndag var annoncen væk og hun svarede ikke på det gamle nummer.

Har tjekket annoncer i hele landet...der er intet. Måske hun bare har lidt vintersnue....

Jeg havde en aftale søndag. Men hun skrev hun blev nød til at aflyse den og at vi måtte ses en anden dag. Ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...