Gammel rotte 1256 Skrevet 27. November, 2023 Er der nogen der har haft kontak her? https://annoncelight.dk/showad/390258 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 27. November, 2023 Nej. For jeg er ikke flot. Men gavmild, ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 1. December, 2023 Slet ingen der kender til hende her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 2. December, 2023 Hun har tidligere annonceret gennem en del år i Odense. Jeg var tændt på at mødes med hende, men jeg takkede nej tak, da jeg hørte prisen - som er/var exorbitant højere end noget, jeg nogensinde kommer til at betale - Men bestemt en flot trans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 2. December, 2023 (edited) Har du set hende i virkeligheden? Jeg har været i sporadisk kontakt med hende, men ikke været i stand til at lave en konkrete aftale. Ærgerligt. Redigeret 2. December, 2023 af Gammel rotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg