Mastager 175 Skrevet 27. November, 2023 Hej alle, Har noget været hos: https://annoncelight.dk/showad/390028 i Århus? Nyt sted så vidt jeg kan se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 27. November, 2023 De er da helt skæve med priser på 1 time kontra 1,5 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1146 Skrevet 27. November, 2023 Funktionæren skrev, 1 time siden: De er da helt skæve med priser på 1 time kontra 1,5 time Ja det kan faktisk bedre betale sig at købe 2 x 1 time 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 27. November, 2023 Ja deres priser er lidt underlige Men ingen der har været der endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 24 Skrevet 27. November, 2023 (edited) Det forekommer mig at jeg har mødt hende ved Phuangmalai Wellness i Århus men kun til massage som var OK www.facebook.com Redigeret 27. November, 2023 af Jansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. November, 2023 Jansen skrev, for 28 minutter siden: Det forekommer mig at jeg har mødt hende ved Phuangmalai Wellness i Århus men kun til massage som var OK www.facebook.com Facaden i Knud Riisgade (knujrisgaje) bærer et skilt hvor der står. Puangmalai 2. Hun har ganske rigtigt været i Teglværksgade. Om det så rent faktisk er hende man møder i knujrisgaje er ikke til at vide. I Teglværksgade skifter de konstant og billederne er vel mest på annoncen som blikfang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 24 Skrevet 27. November, 2023 Jeg så godt billederne er redigeret i https://www.meitu.com/en/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 28. November, 2023 Hvorfor så ikke oversætte Teglværksgade, det lyder måske ikke “smart”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. November, 2023 Funktionæren skrev, for 1 time siden: Hvorfor så ikke oversætte Teglværksgade, det lyder måske ikke “smart”? Du kører ikke bybus i Århus kan jeg forstå, for så ville du forstå- og hvorfor i det hele taget ævle om et ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 290 Skrevet 28. November, 2023 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Du kører ikke bybus i Århus kan jeg forstå, for så ville du forstå- og hvorfor i det hele taget ævle om et ord præcist, som i Jylland SALLE :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg