Hop til indhold

Recommended Posts

Sweet Pim, <3 sød det er hun, det er nu lidt siden jeg besøgte hende, vi havde en god kontakt på engelsk sms, hun tog smilende imod mig i døren, viste mig direkte ind til sengen, her måtte jeg lægge tøjet på en stol ved sengen, hun afførte sig sin kimono mener jeg at hun havde på, i rummet som var oplyst af et tv, og en lille romantisk lampe. Da jeg lå på ryggen begyndte hun at smører olie over mine lår, mave, og min diller, og nosser, imens hun havde øjenkontakt, og et lille frækt smil, hun begyndte at bruge sine små men dejlige bryster til at massere min diller, ret hurtigt vendte hun sig  og stadig overskrævs kørte hun lidt frem og tilbage med fissen, hun gled ned i en 69, hvor hun reagerende ret godt, men hun trak sig inden det blev rigtig sjovt, hun red mig lidt, dog ret hurtigt gik det over i bj. og hj. da jeg havde taget hendes tilbud uden ekstra, var ønsket at komme med et handjob, da både bj. og sex var med gummi, og jeg kommer bedst uden. Hun havde fart over feltet, og gjorde det sådan set godt nok, dog ville jeg godt at hun havde holdt lidt igen, forsøgte lidt at ansporer hende til lidt tempo skift, men hun insisterede på fuld fart og masser af olie, som resulterede i en god udløsning med øjenkontakt. Derfra hoppede hun hurtigt af og sørgede for et håndklæde. Vi hyggesnakkede lidt, hun tilbød en kold vand, og en afskyldning. Med det hele gik der nok lidt mere end den halve time,  men selve sexen var nok 15-20 min.
Pim er rigtig sød, og uanset hvad alderen er, så er hun en dejlig pige med en god krop, særligt  en flot fast røv. Hun kunne sagtens være en stjerne,<3<3<3<3<3 Men selv om jeg var tilfreds så savner jeg at hun får det til at spille, gør de små ting som gør en forskel på en rigtig god eller almindelig oplevelse.
Stedet er nok ikke diskret, det betyder ikke noget for mig, indenfor er det lidt som en elskovs hule, og det kunne være frækt med den rigtige intense oplevelse. 
Gentagelse ? nej det tænker jeg ikke, fordi hendes priser for en time fp. med ekstra som man normalt får med i en fp til 1000kr/1200kr løber op i 2000kr, en skam fordi sød og dejlig er hun. :razz:
https://annoncelight.dk/showad/325780

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, Lige nu:

Med Pim, eller mere generelt?

Generelt. Har aldrig oplevet at en thai-pige ville ha flere penge for noget midt i agten. Jeg bestiller altid FP på tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 minutter siden:

Generelt. Har aldrig oplevet at en thai-pige ville ha flere penge for noget midt i agten. Jeg bestiller altid FP på tid.

Pim spurgte ikke efter flere penge midt i akten, det er skrevet ud fra hendes prisliste, fp + ekstra. Og det jeg mener er at hendes ekstra forventer jeg sådan set er med I fp. hvis jeg skulle ønske fp med den fulde tid. Men hun skriver det i sin annonce, så fair nok take or leave it. 

Ellers bliver det ofte som en pose blandet bolsjer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 3 timer siden:

Pim spurgte ikke efter flere penge midt i akten, det er skrevet ud fra hendes prisliste, fp + ekstra. Og det jeg mener er at hendes ekstra forventer jeg sådan set er med I fp. hvis jeg skulle ønske fp med den fulde tid. Men hun skriver det i sin annonce, så fair nok take or leave it. 

Ellers bliver det ofte som en pose blandet bolsjer.

Det var nu Møffe jeg svarede på :)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...