Hop til indhold

Charming Alice

Featured Replies

Skrevet

Var der den anden dag. Billederne er en ret opfrisket udgave af hende, men det er hende. Glad og imødekommende, taler ikke så godt engelsk, men det gav bare en del latter i stedet. Hun er rigtig sød.

Sexen var god, hun kan lide at blive bollet og lyder rigtig fræk, når man glider på plads. Hun ville ikke have jeg gik ned, så ved ikke lige hvad der var galt der, men tror hun ikke var vasket og ville derfor spare mig den oplevelse. Lidt træls, men det ødelagde ikke besøget.

Havde taget 45 minutter med ansigtsglasur, og med fem dage i tanken fik hun et skud, så vi lige måtte en tur under bruseren inden runde 2.

Hvis ikke der havde været en emsig tidsrytter, som sendte beskeder til hende om at holde tiden, så havde vi sikkert bollet endnu, for hun var i den grad klar :)

Skrevet
  • Author
Tyndhviddiller skrev, den 29.11.2023 at 08:39:

Var der den anden dag. Billederne er en ret opfrisket udgave af hende, men det er hende. Glad og imødekommende, taler ikke så godt engelsk, men det gav bare en del latter i stedet. Hun er rigtig sød.

Sexen var god, hun kan lide at blive bollet og lyder rigtig fræk, når man glider på plads. Hun ville ikke have jeg gik ned, så ved ikke lige hvad der var galt der, men tror hun ikke var vasket og ville derfor spare mig den oplevelse. Lidt træls, men det ødelagde ikke besøget.

Havde taget 45 minutter med ansigtsglasur, og med fem dage i tanken fik hun et skud, så vi lige måtte en tur under bruseren inden runde 2.

Hvis ikke der havde været en emsig tidsrytter, som sendte beskeder til hende om at holde tiden, så havde vi sikkert bollet endnu, for hun var i den grad klar :)

Puha hvis hun ikke er vasket og holder god hygiejne ,så springer jeg sgu over der 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.