Hop til indhold
Cantona7

Charming Alice

Recommended Posts

Var der den anden dag. Billederne er en ret opfrisket udgave af hende, men det er hende. Glad og imødekommende, taler ikke så godt engelsk, men det gav bare en del latter i stedet. Hun er rigtig sød.

Sexen var god, hun kan lide at blive bollet og lyder rigtig fræk, når man glider på plads. Hun ville ikke have jeg gik ned, så ved ikke lige hvad der var galt der, men tror hun ikke var vasket og ville derfor spare mig den oplevelse. Lidt træls, men det ødelagde ikke besøget.

Havde taget 45 minutter med ansigtsglasur, og med fem dage i tanken fik hun et skud, så vi lige måtte en tur under bruseren inden runde 2.

Hvis ikke der havde været en emsig tidsrytter, som sendte beskeder til hende om at holde tiden, så havde vi sikkert bollet endnu, for hun var i den grad klar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyndhviddiller skrev, den 29.11.2023 at 08:39:

Var der den anden dag. Billederne er en ret opfrisket udgave af hende, men det er hende. Glad og imødekommende, taler ikke så godt engelsk, men det gav bare en del latter i stedet. Hun er rigtig sød.

Sexen var god, hun kan lide at blive bollet og lyder rigtig fræk, når man glider på plads. Hun ville ikke have jeg gik ned, så ved ikke lige hvad der var galt der, men tror hun ikke var vasket og ville derfor spare mig den oplevelse. Lidt træls, men det ødelagde ikke besøget.

Havde taget 45 minutter med ansigtsglasur, og med fem dage i tanken fik hun et skud, så vi lige måtte en tur under bruseren inden runde 2.

Hvis ikke der havde været en emsig tidsrytter, som sendte beskeder til hende om at holde tiden, så havde vi sikkert bollet endnu, for hun var i den grad klar :)

Puha hvis hun ikke er vasket og holder god hygiejne ,så springer jeg sgu over der 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...