Med.Lem 136 Skrevet 27. November, 2023 Hej. Nogle af jer der ved om der er noget sjov at hente ved Dt Margrethes vej ? Sidst jeg var der, var det kun ejeren som var på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tool 51 Skrevet 27. November, 2023 Dr Margrethes vej? Er det i Aarhus, Gørlev, Aabenraa eller et fjerde sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. November, 2023 tool skrev, for 18 minutter siden: Dr Margrethes vej? Er det i Aarhus, Gørlev, Aabenraa eller et fjerde sted? Vi der kender klinikken ud fra de givne oplysninger er også dem der kan komme med input i forhold til spørgsmålet. @Med.Lem Jeg ved ikke hvad der sker på stedet mere. Mona Narak var der en overgang, men vist kun kort tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 163 Skrevet 27. November, 2023 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Vi der kender klinikken ud fra de givne oplysninger er også dem der kan komme med input i forhold til spørgsmålet. @Med.Lem Jeg ved ikke hvad der sker på stedet mere. Mona Narak var der en overgang, men vist kun kort tid. Og vi andre ville gerne vide om det evt. er noget der var værd at besøge hvis vi kom forbi Aarhus, Aabenraa, Gørlev eller et helt 5. sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg