6seeker 39 Skrevet 27. November, 2023 Hej allesammen Det her er primært til Jer der kører i bil til jeres besøg. Hvor parkerer I egentlig under besøg hos en GP i Ørestaden? Bruger I p-husene (har hørt at priserne er skyhøje), og hvordan bliver det afregnet. Jeg skal ikke have en post med "Parkering Ørestaden" stående på min kontoudskrift... Tidligere kunne jeg parkere gratis på Slusevej og så gå til min aftale, men det er ikke muligt mere... Jeg er lige blevet "medlem" af Fields - tror det giver 2 timer, men er der noget smartere? Mvh. 6seekee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 27. November, 2023 Jeg bruger p-huset Bjerget i Ørestaden. Rimelige priser, nem parkering, centralt. Så vidt jeg husker, står der "p-hus Bjerget" på konteringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 113 Skrevet 27. November, 2023 Man kan vel betale med kontanter i de fleste automater i p-huse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. November, 2023 saxon skrev, for 19 minutter siden: Man kan vel betale med kontanter i de fleste automater i p-huse? Tror jeg ikke du skal regne med. Men nogen af dem kan du nå at forlade UDEN at betale. Du skal så selv sørge for at betale på deres hjemmeside ELLER afvente at få et brev, med en "afgift" og billeder af bilen der kører ind og ud af p-huset. Jeg kan forestille mig, at nogen ikke har brug for at en eventuel kone eller kæreste ser dét..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 228 Skrevet 27. November, 2023 Der er tre timers gratis parkering i det kvarter, som ligger ml. fælled, Vejlands Alle og Røde Mellemvej. Du kan snildt gå eller tage metro ud til Ørestad derfra. Se kortet her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 27. November, 2023 Der er ikke nogle “tidsbegrænsning på Landehjælpvej meget tæt på Ørestaden i gå afstand , bruger den tit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6seeker 39 Skrevet 27. November, 2023 @Stenbukken4700Der er sat skilt op på landehjælpvej også, hvornår brugte du den sidst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 28. November, 2023 ca 4 uger siden , hvor lang tid må man så holder der nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 28. November, 2023 Nebraskavej! Tæt ved Landehjælpsvej. Gratis da jeg var der for tre uger siden. Jeg så i alt fald ingen skilte. Også nabovejene imod øst kan bruges. Ingen konteringer i banken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6seeker 39 Skrevet 29. November, 2023 Jeg synes der stod 1 time - pladsen er forbeholdt kollegiet. Jeg talte med nogle beboere, som oplyste at kontrollen var meget striks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6seeker 39 Skrevet 29. November, 2023 @Signor Cuoco tjae det lugter lidt af, at jeg skal rekognoscere lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg