3inch 17 Skrevet 27. November, 2023 https://annoncelight.dk/showad/386021 Umiddelbart laver jeg kun anmeldelser som giver mening at lave, så der er kravet bare at de skal være aktive på en platform man kan finde dem på, samt de er til at besøge i landet. Tilbage i starten af oktober havde jeg lige en hverdag som var fri for planer omkring middag. Det var oplagt at give en pige et besøg. Valget faldt på Megan, da hun var indenfor en radius af 10-20 minutter. Det lå umiddelbart ikke det mest diskrete sted i Randers, men centralt, og kender man byen, så er der ikke de bedste parkeringsmuligheder. Jeg fandt frem til stedet, og da jeg skriver over sms at jeg er her, så går det op for mig at det ikke er Megan jeg skriver med. Jeg banker på, men åbenbart ikke hårdt nok, så vedkommende der står for kommunikationen over SMS bad mig banke hårdere. Jeg forsøger i omkring 1 minuts sted, og var tæt på at forlade stedet, da jeg så hellere ville gemme pengene til et andet oplagt tidspunkt. Umiddelbart er vi så ikke kommet frem til hende endnu, men da hun åbner døren bliver jeg bekræftet i at hun heldigvis lignede billederne, og der ingen tvivl om at det er den samme person på billederne. Jeg bliver spurgt om et bad, men informerede hende om at jeg havde badet inden jeg tog afsted, og mit hår var stadig vådt, så ingen problemer der. Inde i rummet overfører jeg pengene på Paypal efter hendes ønske, og ligeså snart de er modtaget bliver de sendt videre til en anden person. Hvordan det system fungere for hende skal jeg ikke kunne udtale mig om, men hun lignede en der var tilfreds med hendes job. Vi rammer sengen, og hun spørger om jeg vil starte med lidt massage. Det var ikke noget jeg havde prøvet før ved en GP, og det var måske et oplagt nok tidspunkt at afprøve det i. Det var dog desværre en smule skuffende, da hun bare klemte mine lår blidt i 10-15 minutter. Så går hun ned til et BJ, og det var jo lækkert nok, og ikke mange problemer der. Inden længe er hun ovenpå i en cowgirl, men med falske støn blev jeg nærmest frastødt. Hun går tilbage til et HJ/BJ, og da jeg spørger ind til en 69’er får jeg at vide at det kostede extra, trods det ikke var informeret i annoncen. Jeg var jo ved konklusionen, at der var en der styrede det for hende, så gad ikke tage diskussionen der. Det bliver et hastværk, og jeg stopper hende, da det begynder at gøre ondt, så ville hellere hjem, og gøre resten af jobbet. Under massagen havde vi en fin og hyggelig dialog hvor hun informerede mig hun snart ville tage tilbage til Spanien, så jeg formodede hun ikke kom tilbage til Danmark. Med en skuffende kommunikation, standard pris, men substandard oplevelse, samt træls hastværk, så kan jeg simpelthen ikke give mere end 5. Pigen er køn, intelligent, men er for fokuseret på de forkerte ting. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren2308 2 Skrevet 28. November, 2023 3inch skrev, den 27.11.2023 at 02:36: https://annoncelight.dk/showad/386021 Umiddelbart laver jeg kun anmeldelser som giver mening at lave, så der er kravet bare at de skal være aktive på en platform man kan finde dem på, samt de er til at besøge i landet. Tilbage i starten af oktober havde jeg lige en hverdag som var fri for planer omkring middag. Det var oplagt at give en pige et besøg. Valget faldt på Megan, da hun var indenfor en radius af 10-20 minutter. Det lå umiddelbart ikke det mest diskrete sted i Randers, men centralt, og kender man byen, så er der ikke de bedste parkeringsmuligheder. Jeg fandt frem til stedet, og da jeg skriver over sms at jeg er her, så går det op for mig at det ikke er Megan jeg skriver med. Jeg banker på, men åbenbart ikke hårdt nok, så vedkommende der står for kommunikationen over SMS bad mig banke hårdere. Jeg forsøger i omkring 1 minuts sted, og var tæt på at forlade stedet, da jeg så hellere ville gemme pengene til et andet oplagt tidspunkt. Umiddelbart er vi så ikke kommet frem til hende endnu, men da hun åbner døren bliver jeg bekræftet i at hun heldigvis lignede billederne, og der ingen tvivl om at det er den samme person på billederne. Jeg bliver spurgt om et bad, men informerede hende om at jeg havde badet inden jeg tog afsted, og mit hår var stadig vådt, så ingen problemer der. Inde i rummet overfører jeg pengene på Paypal efter hendes ønske, og ligeså snart de er modtaget bliver de sendt videre til en anden person. Hvordan det system fungere for hende skal jeg ikke kunne udtale mig om, men hun lignede en der var tilfreds med hendes job. Vi rammer sengen, og hun spørger om jeg vil starte med lidt massage. Det var ikke noget jeg havde prøvet før ved en GP, og det var måske et oplagt nok tidspunkt at afprøve det i. Det var dog desværre en smule skuffende, da hun bare klemte mine lår blidt i 10-15 minutter. Så går hun ned til et BJ, og det var jo lækkert nok, og ikke mange problemer der. Inden længe er hun ovenpå i en cowgirl, men med falske støn blev jeg nærmest frastødt. Hun går tilbage til et HJ/BJ, og da jeg spørger ind til en 69’er får jeg at vide at det kostede extra, trods det ikke var informeret i annoncen. Jeg var jo ved konklusionen, at der var en der styrede det for hende, så gad ikke tage diskussionen der. Det bliver et hastværk, og jeg stopper hende, da det begynder at gøre ondt, så ville hellere hjem, og gøre resten af jobbet. Under massagen havde vi en fin og hyggelig dialog hvor hun informerede mig hun snart ville tage tilbage til Spanien, så jeg formodede hun ikke kom tilbage til Danmark. Med en skuffende kommunikation, standard pris, men substandard oplevelse, samt træls hastværk, så kan jeg simpelthen ikke give mere end 5. Pigen er køn, intelligent, men er for fokuseret på de forkerte ting. Jeg syntes hun var meget sød, jeg kunne endda sige at hun højst kunne være 22 år, en af de få piger der er identisk med den på billederne, ekstremt attraktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3inch 17 Skrevet 28. November, 2023 Søren2308 skrev, for 8 timer siden: Jeg syntes hun var meget sød, jeg kunne endda sige at hun højst kunne være 22 år, en af de få piger der er identisk med den på billederne, ekstremt attraktiv Jeg er glad for at du havde en god oplevelse, og er enig i at hun er sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg