Hop til indhold
Ginne

Rigtig god prof massage i Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/351607

For 14 dage siden var jeg i Vejle for at få massage. Min gamle krop trængte.

Pukke er nu i Kolding og så tænkte jeg at jeg hellere måtte anbefale hende. I starten var hun lidt genert eller tilbage holdende. Skulle nok bare se mig an. Så hun var sikker på at jeg havde forstået at her var kun massage. Hun er virkelig dygtig og sød. 

 

Redigeret af Ginne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 31 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/351607

For 14 dage siden var jeg i Vejle for at få massage. Min gamle krop trængte.

Pukke er nu i Kolding og så tænkte jeg at jeg hellere måtte anbefale hende. I starten var hun lidt genert eller tilbage holdende. Skulle nok bare se mig an. Så hun var sikker på at jeg havde forstået at her var kun massage. Hun er virkelig dygtig og sød. 

 

Kun massage? På den adresse? Eller er det skrevet med et glimt i øjet?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soren Soernesen skrev, Lige nu:

Kun massage? På den adresse? Eller er det skrevet med et glimt i øjet?
 

Jeg tænkte det samme. Men sådan var det også på adressen i Vejle.

Og nej jeg mener det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis den adresse og det link er blevet grønt... Så er det sgu godt nok utroligt -i alle disse år -er jeg kommet der -men har aldrig fået en grøn massage -tvært i mod -kan man nemt føle et vis press, hvis man insistere på bare lidt massage...ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 29 minutter siden:

Ja hvis den adresse og det link er blevet grønt... Så er det sgu godt nok utroligt -i alle disse år -er jeg kommet der -men har aldrig fået en grøn massage -tvært i mod -kan man nemt føle et vis press, hvis man insistere på bare lidt massage...ggg 

Jeg anmelder ikke adressen men pigen. Jeg har også kommer der før, hvor det var sex der var på programmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 5 minutter siden:

Jeg anmelder ikke adressen men pigen. Jeg har også kommer der før, hvor det var sex der var på programmet.

Er jeg helt med på -er bare forbavset;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...