AgentLeman 825 Skrevet 26. November, 2023 har besøgt mange piger på det sidste og i skal ikke snydes for en anmeldelse af nikki . denne skønne pige befinder sig på et lille velkendt hotel i københavn v https://nympho.dk/n15009/4604/sweet-nikki-only-few-days-is-copenhagen/ nikki er jo dejligheden selv . i starten en smule tilbageholdende , men som tiden gik åbnede hun mere og mere op. tror det er en del af gamet jeg særligt kan lide , at se en pige sænke paraderne og invitere til hendes allerhelligste pga liderlighed . det oplevede jeg med hende hun er smuk og tynd , små søde berøringsvenlige ungpigebryster , kysser godt med tunge og generelt dygtig til sit fag så snart betaling og bad er overstået er hun gavmild med sin krop , og man får lov at udforske . bj var fint , sex var fint og generelt ok gfe . det er hendes søde person og dejlige krop som jeg vil huske mere end selve akten . hotellet er fint til behovet men lille . kan dog være i tvivl om der er håndklæder nok til alle gæster ... hendes engelsk er fint , også selvom hun ikke mener hun er god . det virkede til hun havde rigeligt med kunder , jeg fik min fulde tid , men den næste kunde var allerede på vej generelt et fint besøg og kunne sagtens finde på at komme igen . 7 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 511 Skrevet 26. November, 2023 Har du lige været der? Hvordan med diskretionen på det hotel der? Tog du trapperne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2443 Skrevet 26. November, 2023 padelguden skrev, for 10 minutter siden: Hvordan med diskretionen på det hotel der? Det er fint diskret…du venter bare ved elevatorerne og ser bare en masse andre hotelgæster som ikke ved hvorfor du er der… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2443 Skrevet 26. November, 2023 AgentLeman skrev, 1 time siden: tror det er en del af gamet jeg særligt kan lide , at se en pige sænke paraderne og invitere til hendes allerhelligste pga liderlighed . det oplevede jeg med hende Det er en del af gamet jeg er vild med! Jeg oplevede det også med Nikki de gange jeg har besøgt hende…nu er spørgsmålet om vi to er superelskere, om Nikki er let at tænde eller om hun simpelthen er en god skuespiller…? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 825 Skrevet 26. November, 2023 padelguden skrev, for 17 minutter siden: Har du lige været der? Hvordan med diskretionen på det hotel der? Tog du trapperne? nej ikke lige nu . diskretionen er fin , kendt hotel med en masse trafik så folk tænker nok ikke over det . men kan forestille mig at det kunne se mærkeligt ud at blive hentet af en ung pige , særligt hvis man ikke kunne ligne hendes kæreste eller bror eller far hehe jeg skulle vidst tage trapperne , men jeg sneg mig ind med nogle andre turister hehe dovenskab . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 825 Skrevet 26. November, 2023 dhnmdst skrev, for 6 minutter siden: Det er en del af gamet jeg er vild med! Jeg oplevede det også med Nikki de gange jeg har besøgt hende…nu er spørgsmålet om vi to er superelskere, om Nikki er let at tænde eller om hun simpelthen er en god skuespiller…? med din track record hos pigerne gætter jeg på det første , for hvad er oddsene for at alle dine piger er gode skuespillere ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 511 Skrevet 26. November, 2023 (edited) AgentLeman skrev, for 1 minut siden: med din track record hos pigerne gætter jeg på det første , for hvad er oddsene for at alle dine piger er gode skuespillere ? Hvis I to puler lige så godt, som I skriver anmeldelser, så er det nok det første! Redigeret 26. November, 2023 af padelguden 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Merc with a mouth 10 Skrevet 28. November, 2023 Sorry about the english. I’m new here in Cph, but interested if the quality of girls is actually real. She looks almost too good to be true. When surfing the different sites, sometimes the girls seem almost to IG perfect. So this girl is actually real?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2443 Skrevet 28. November, 2023 Merc with a mouth skrev, 1 time siden: So this girl is actually real?!? Yes 100% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLUC2720 70 Skrevet 28. November, 2023 Ser ud til at være en særdeles skøn tøs. møder man hende in naturel eller er hun dullet lidt op? Er hun mon god at bade med? pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeglad 322 Skrevet 1. December, 2023 Efter et virkelig skønt besøg i formiddags vil jeg gerne synge med på lovsangen om Sweet Nikki. Jeg synger med fryd med på stroferne fra AgentLeman, dhnmdst og peterfils. Nikki er bare supersød på den mest naturlige måde. En virkelig lækker og perfekt nipset sexet krop, alt helt naturligt (dog bruger hun ansigtsmakeup som vist på nogle fotos). Dejlig væremåde som person og en skøn gfe-partner, generelt dygtig til sit fag, som tidligere meget rammende beskrevet. Fotos er nye og vellignende, de fleste taget på hendes lille fint fungerende værelse her i København V. Men hun er i mine øjne kønnere og lækrere irl. Mest vellignende er hendes lille charmefyldte video, hvor hun poserer og viser sine fine kropstræk i lyse stramtsiddende leggings, - og jeg havde ved dagens møde den glæde at pakke den vildt skønne krop ud af dette perfekt siddende stykke tekstil. Tilsyneladende har københavnernes tilbedelse og opbakning fået Nikki til at blive længere end først udmeldt. Hun svarede i dag, at hun bliver her 1 uge til, - og at hun nu planlægger at vende tilbage senere. Det er meget glædeligt, og jeg håber, at hendes gæster den næste uge vil forstærke hendes lyst til at vende tilbage til fanskaren her i København. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg