Hop til indhold

Det vildeste GH eller ...

Featured Replies

Skrevet

Sjældent at se en så detaljeret beskrivelse af en GH-service, hvor intet jo er synligt i fm servicen. 

Er det helt ved siden af, at få den tanke, at det er ham den behårede nede fra klubben, der er i gang med lidt ekstra indtægt op til jul? :)

https://annoncelight.dk/showad/388515

Skrevet

I annoncen skrives der at:

Glory hole blow - uden gummi med slug - 800 kr
Du må gerne rage på patterne - men du ser ikke os - vi ser ikke dig - dejligt anonymt - pikken får en skøn varm oplevelse i en helt anonym dansk kvindes mund....vi elsker SPERM.....

Så med mindre ham den behårede fra klubben også har nogle gode patter….

Skrevet
  • Author
tvetvebakbak skrev, for 16 minutter siden:

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=388515&quick=1

388515

smart at man kan søge.....virker reel nok.....

Men det bliver jo kun smart, hvis man får svaret på sit spørgsmål, og det er der jo ikke, da ikke en eneste kommentar kommer fra en, der har besøgt dem Så dit svar fra en ret ny profil bekræfter jo kun min undren :unsure:

Redigeret af Biltong

Skrevet
Biltong skrev, for 16 minutter siden:

får svaret på sit spørgsmål, og det er der jo ikke

Jeg besøgte pigerne (Puk) i går til et gloryhole blowjob. Muligvis det mest agresive, spytvåde, facefucking blowjob jeg nogensinde har fået. Jeg er mere til det langsomme sensuelle blæs, men hvis man vurderer det i sin genre, så var det 8/10. 

Mega frækt, god stemning i lejligheden, kan anbefales hvis man tænder på den slags.

Hvad spurgte du om?
(
Er det helt ved siden af, at få den tanke, at det er ham den behårede)
Næh, du skal da være ops, lige her er der dog anmeldelse (ny annonce, ikke på hver dag) og virker reel nok imo)

Redigeret af tvetvebakbak

Skrevet
Biltong skrev, for 51 minutter siden:

Sjældent at se en så detaljeret beskrivelse af en GH-service, hvor intet jo er synligt i fm servicen. 

Er det helt ved siden af, at få den tanke, at det er ham den behårede nede fra klubben, der er i gang med lidt ekstra indtægt op til jul? :)

https://annoncelight.dk/showad/388515

Du kan trygt tage afsted, jeg kender en af de friske piger og hun er bestemt ikke ham den behårede nede fra klubben

Skrevet

Meget mærkelig anmeldelse.

Skrevet

Bestemt!

Skrevet

Man kan jo smide efterlysning i efterlysning....

Søge på annoncenr, LÆSe anmeldelse og evt søge navne ;)

Citat

Tove, 40 år, 165/70 - G-skåle kæmpe naturlige patter ….Brunette.....ægte creampie tøs -hun tilbyder kun glory doggy - helst uden kondom…! til dagligt er hun pædagog

https://annoncelight.dk/showad/317397

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 1 time siden:

Meget mærkelig anmeldelse.

Tjah, men en efterlysning er det vel heller ikke. Jeg efterspørger jo en anmeldelse (af en neutral og uvildig person)

Redigeret af Biltong

Skrevet
  • Author
tvetvebakbak skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte pigerne (Puk) i går til et gloryhole blowjob. Muligvis det mest agresive, spytvåde, facefucking blowjob jeg nogensinde har fået. Jeg er mere til det langsomme sensuelle blæs, men hvis man vurderer det i sin genre, så var det 8/10. 

Mega frækt, god stemning i lejligheden, kan anbefales hvis man tænder på den slags.

Hvad spurgte du om?
(
Er det helt ved siden af, at få den tanke, at det er ham den behårede)
Næh, du skal da være ops, lige her er der dog anmeldelse (ny annonce, ikke på hver dag) og virker reel nok imo)

Bemærkelsesværdig ihærdighed du lægge for dagen uden at kende stedet (da du jo ikke har lavet en anmeldelse her eller i dit link).
Din ihærdighed kunne tale for du har aktier i firmaet ;)

Redigeret af Biltong

Skrevet
  • Author

Sjov nok blev annonce opdateret lidt efter opslaget her, så det pludselig ikke kun var GH, men også mulighed for doggy. Og nu et par timer senere er annoncen helt væk.. :biggrin:

image.png.d1560bb12ff8fc94c42bbd7172899f46.png

Redigeret af Biltong

Skrevet
Biltong skrev, for 2 timer siden:

du har aktier i firmaet ;)

Du begynder at blive lidt pinlig.....

Annoncen skrev at de var aktive, når de var på.....

ØVerSTe LINIe STOD eNDDA KLOKKeSLeT OG HVeM, Der VA er PÅ ArB erJD erIDAG......

(kan du overhovedet læse?????)

Tænker de sletter den som mange andre, når de ikke er på arbejde....

Men det læste du vel heller ikke ligesom du ikke læste linket med anmeldelsen....OG ikke kunne finde ud af at lægge efterlysningen det rette sted....

Du er en af de typer man ikke gider hjælpe....

Skrevet
Biltong skrev, for 3 timer siden:

Jeg efterspørger jo en anmeldelse (af en neutral og uvildig person)

Suk suk suk, hvad er det, du ikke forstår????

efterspørger = Efterlysninger

Det er jo ikke svært. 

Du har nu fået links, anmeldelse i link ny anmeldelse og links og råd til navne/tråde på flere. 

Info om hvorfor annoncen gøres inaktiv/slettes stod der sørme også. linie et. 

Måske du blot skulle øve dig i at l æ s e ting fremover.

ufatteligt.

Skrevet
tvetvebakbak skrev, for 5 timer siden:

388515

smart at man kan søge.....virker reel nok.....

i dit link

anmeldelse

tvetvebakbak skrev, for 5 timer siden:

HøjenMast

• Ny bruger
  •  
  • Medlem
  •  33
  • 9 indlæg

Skrevet

I stedet for at se syner og digte ting, der næppe (falske piger/fyr) eller faktuelt ikke er sande (jeg bor slet ikke på Sjælland!), skulle du måske øve dig i:

- LÆSE hvad der rent faktisk står i annoncen! Når der er mulighed for at røre bryster OG doggy, er det jo lidt svært for din påståede mand at ‘lade som om han er en kvinde’…..

- LÆSE ANNONCEN eller nu efter den er deaktiveret bare finde ‘cache gemt’ og LÆSE overskriften: der stod HVEM, der var på i går og i hvilket tidsrum (husker jeg ret var det 17.30 til 20 cirka), annoncen blev lavet cirka kl 17. Alt giver mening. Blot ikke for dig. Pinligt. Der stod også  annoncen, at de ikke altid var på. At det var fordi de gjorde det, fordi de nød det (når de havde tid). Og at man skulle skrive til dem (kunne du jo gøre fremover i stedet for at spilde din egen og andres tid med at fremstille falske postulater med sin sølvpapirshat). At man evt kunne ringe, den dag pigen ‘på vagt’, var der (mange piger hverken kan eller vil have tlf tændt og besvare opkald, når de er på men heller ikke, når de har fri). Og nok især ikke med typer som dig, der ikke engang gider LÆSE ANNONCEN!!! Kan du læse???

- Link du fik af mig (en uges tid gammel) havde een anmeldelse. Ergo læste du heller ikke det link, den tråd, den anmeldelse. Du fik en ny anmeldelse her i tråden. Dvs 2 på en annonce, der er cirka 4 uger gammel. Forventeligt. 

- Du kunne også, som jeg skar ud i pap for dig, LÆSE ANNONCEN og se navne (fx Tove; ikke så almindeligt navn i branchen) og søge herinde og evt også søge på buzzwords som ‘spermkvinde’ og lign. Havde du gjort det i stedet for at bruge tid på ligegyldigt ævl og digte ting, der kun findes i dit eget hoved, havde du fået mere sikkerhed i en del tråde om 2-3 af kvinderne anmeldt i og omrking hovedstaden. 

Måske du fremover skulle øve dig i ydmygt at takke folk, der fakrisk hjælper dig. Eller selv lære at læse og øve dig i at søge eller forstå det, der er skrevet. 

Synes du skal finde den cache gemte annonce eller vente, til den aktiveres igen (noget mange kvinder gør: kan du regne ud hvorfor eller skal jeg også forklare dét for dig?). Så kan du jo prøve, om du næste gang kan læse og forstå, hvad pigerne rent faktisk skriver……!

Øv dig på det, indtil VIP profilen næste gang aktiverer annoncen eller laver en ny. Mit gæt er at det sker indenfor en uge.

Burde ikke være så svært. Men det er det åbenbart for dig. 

Og nej! Da du EFTERSPØRGER info/råd/anneldelse, skal din tråd naturligvis lægges i EFTERLYSNINGER og ikke anmeldelser, da du intet har at anmelde, da du ikke har besøgt dem.
Det kan da ikke være svært at forstå. 

Aktive annoncer

ÅBENT NU....De Frie Glory Hole pigers kollektiv - vi sluger og tømmer jeres nosser - spermsulten tøs i hullet i dag søndag 26/11 kl 1100-1430
i dag kl. 10:57
Hey frække mænd Vi er de Danske frie Glory Hole piger!! Et kollektiv af piger der elsker at lege i glory hole. Vi kender hinanden gennem et feministisk netværk hvor vi fandt ud af, at vi elskede at slikke pik. Vi blev hurtigt enige om at vi burde leve drømmen ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.