Hop til indhold

sabina amager , super service

Featured Replies

Skrevet

og så blev det sabinas tur . nok ikke sidste gang jeg besøger hende

https://nympho.dk/n14998/4597/sabina

sabina ligner sine billeder og er faktisk endnu smukkere i virkeligheden . hun er høj , slank , naturlig og spare ikke på at give en god service

efter bad gik seancen igang . sabina kysser godt og jeg fik lov at udforske hendes krop samtidig . hun har nogle lækre bryster og en god røv og hofter som man kan tage fat i også selvom hun er slank . hun er ikke passiv , men kæler med min pik og læner sig så vi kan kysse noget mere . dybe kys , men ikke så meget tunge

bj var fint særligt kombineret med hj . sex det kan hun særligt finde ud af , som består af dybe kys , kys på halsen , skønne naturlige støn og en dejlig liderlighed fra hendes side . det er tydeligt at hun både tilfredsstiller mig og hende selv

hun levere en god gfe og pillow talk , men hun skulle lige varmes op først . hun kan derfor virke en smule tilbageholdende men det ændrede sig hurtigt .

hun er fin til engelsk og taler gerne om livet . generelt et rigtig fint besøg med en skøn pige som skal opleves

Skrevet

Så kom der lige en anmeldelse igen på en GP på Amager - dejligt ;-) og tak for det. 
Der kommer hele tiden nye til og hende her var gået under min radar. Hun ser rigtigt godt ud sådan som jeg foretrækker det i al fald. Pænt ansigt som ikke er “ødelagt” af nutidens ting og sager og hvis det er så er det pænt skjult. Og hellere ikke de der kæmpe brede øjenbryn som mange tyr til pt. Skønt. Hun ser slank ud men man kan jo meget med kamera nu til dags og det undrer dog at hun intet bart viser på nogen af billederne ?

// Amar Lover

Skrevet
  • Author
Amar Lover skrev, for 26 minutter siden:

Hun ser slank ud men man kan jo meget med kamera nu til dags og det undrer dog at hun intet bart viser på nogen af billederne ?

hendes krop er silkeblød , hendes fisse er glat og elsker at blive slikket til orgasme , brysterne er en fin håndfuld og naturlige . hun er slank men hendes røv og hofter kan man overraskende tage godt fat i , det sparsomme fedt på kroppen må ligge der hehe

hendes personlighed er også åben og man føler sig velkommen

Skrevet

Har også været forbi en skøn og forholdsvis høj pige. De detaljer @AgentLeman beskriver passer helt fint. Hun er KBh 5 dage mere. God søndag

Redigeret af Where2

Skrevet

Hvor på Amager er det cirka? I nærheden af en station? 

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 1 time siden:

@AgentLeman og @Where2

Hvor store er hendes hofter og røv? 
Jeg er mest til de helt slanke piger…

Tak

hun er slank men ikke mager . billederne passer . hun er højere og lidt mindre slank end fx nikki som du kender , men nikki har også en meget lav fedtprocent og petite . 

er ikke i tvivl om at du vil kunne lide hendes krop

bare rolig hun har ikke nogen stor røv eller hofter , men lige netop hofterne og røven er det ikke knogler du tager fat i , og det ment på en god måde

min oplevelse med nikki og sabina minder egentlig lidt om hinanden nu jeg tænker over det ...

Skrevet
  • Author
HerrVonKnoblauch skrev, den 26.11.2023 at 20:13:

Møder hende i morgen  :)

fortæl ^_^

Skrevet

Undskyld at det bliver på svensk... :)Kom just hem från en härlig timme med Sabina! Hon är minst lika fin i verkligheten som på bilderna, även utan smink, med silkeslen hud, jättefina lagom små bröst och en av de vackraste fittor/numser jag sett (och smakat) på länge! Dessutom är hon härligt lång med ca 170 cm och en väldigt väl avvägd kroppsbyggnad, inte alls petite men ändå inte ett kilo på fel ställe :)

Vi började med en varm och skön dusch/gå i bad, alltid ett trevligt sätt att börja utforska varandra på, speciellt i detta kalla väder! Sedan snabbt in under täcket Och lite mys som eskalerade på ett mkt trevligt och naturligt sätt! Kanske var avsugningen lite väl försiktig (och för lite handarbete, tyvärr ett vanligt förbiseende) men utan gummi och med mycket saliv så var det förstås helt ok ändå. Vi turades om, tyvärr var hon inte förtjust i 69 vilket var synd, men jag fick ändå nöjet flera gånger att dyka in med tungan mellan hennes ben och hon verkade njuta av det.

Till slut på med kondom och långa sessioner i olika ställningar, hon var precis lagom trång och naturligt blöt, och som sagt, en helt underbar ungpigekropp som det verkligen är en ynnest att få smeka och njuta av! Hade gissat hennes ålder till rentav 20-21 men 23 kändes också rimligt förstås; om man som jag närmar sig 50-strecket är det verkligen en njutning med denna kontakt, som man (lets face it) aldrig hade fått vara med om annars. 

Efter ca 30 minuters härligt knullande i de flesta ställningar fortsatte hon med ett härligt handjobb blandat med mer munarbete! Allra sist lade hon sig på rygg och smekte sig själv, jag grenslade henne och runkade till slut ut varenda sista droppe över magen och de ljuvliga små men perfekta brösten! Under hela akten kysstes vi då och då och jag hade gärna önskat ännu mer av den varan men på det hela taget alltså ännu en härlig upplevelse och Sabina är helt klart värd en rekommendation! Blir det då ett återbesök? Tror ändå inte det eftersom det finns så många andra GP's just nu som också måste provas... Men man ska aldrig säga aldrig! :)

Redigeret af HerrVonKnoblauch

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.