Hop til indhold
Route66

Vejle - Layla - ny pige ved havnen

Recommended Posts

Tak til Cocoa for at gengive oplevelsen.

Tænker det er fint pigen får sin egen anmeldelse så jeg gengiver lige teksten i denne sektion.

Og så planlægger jeg selv et besøg i næste uge.

………….

Jeg har været forbi mit stam-sted, kan bekræfte der er åbent igen..

oplevelsen:

sød og kærlig pige som er indlevende og tog sig rigtig godt af mig. hun er tilmed fabelagtigt til at massere.!

Pigen 8/10

Massage + ekstra 9/10

Stedet 10/10

Ingen undskyldninger, go go go! ( jeg kommer i hvertfald igen)

https://annoncelight.dk/showad/390160

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker det må dreje sig om smag og behag. Jeg kan ikke nikke genkende til oplevelsen og de høje karakterer. 

Pigen var bestemt sød og serviceminded. Jeg oplevede både massage og sex som middelmådigt. Hverken godt eller dårligt. Pigen er nok den mindst pæne Thai jeg har været sammen med. Jeg synes jeg har haft væsentlig bedre oplevelser på stedet. Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vejles luksussted er faktisk gået på en længere juleferie. (nok smart så at slette annoncen på AL)

Og pigen kan du så faktisk nu finde i Nakskov under andet navn.

God dag
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som overskriften siger ligger det ved havnen - og tættere kommer vi det ikke her på EG, når adressen ikke er oplyst på pigens/stedets annonce.

Derudover kan oplyses det ligger tæt på Føtex, hvor der er fin og fri 2 timers parkering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...