Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis du søger den billedskønne og slanke thai-pige fra Thai Airlines kataloget, så er Ann ikke det du søger. 

Men hvis du søger en Thai som tager imod analt og kan kneppes uden begrænsninger, så er hun noget for dig. 

Det er godt nok noget tid siden jeg sidst besøgte hende, men forstår på nye anmeldelser, at hun stadig tager fint imod. 

Kan ikke sige noget om massagen, da tiden blev brugt på sex’en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 14 minutter siden:

Men hvis du søger en Thai som tager imod analt og kan kneppes uden begrænsninger, så er hun noget for dig. 

Er der nogen indlevelse fra Ann, eller tager hun “bare imod”, som du lidt skriver? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 47 minutter siden:

Er der nogen indlevelse fra Ann, eller tager hun “bare imod”, som du lidt skriver? 
 

Jeg havde nogle gode oplevelser med Ann. Det var ikke PSE/GFE, men heller ikke “bare imod”. Et ok sted midt i mellem, men heller ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, den 27.11.2023 at 12:42:

Er der nogen indlevelse fra Ann, eller tager hun “bare imod”, som du lidt skriver? 
 

Fik FP hos Ann. Lidt et praktisk valg, da stedet ligger på min vej. Også lidt fordi hun et den eneste der tilbyder ekstra i butikken.

Nul indlevelse og ud over stepperne, så jeg ikke selv kun følge med. Det skulle bare overstås. Det eneste formildende var prisen, men livet er for kort til at spare penge i min bog. Så hellere længere mellem besøgene og så gå til de som aktuelt er i top-form og leverer på min illusion om GFE. Det bliver nul point fra “maj” til Ann. Og med håb om snarlig pensionering, da det virker som en belastning for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...