Hop til indhold

Trekant?

Featured Replies

Skrevet

Nogen som har prøvet en trekant og kan fortælle om det? Jeg gad godt prøve en trekant med q i centrum. Synes det er svært at finde et godt par omkring Aalborg 

Skrevet
tonytony skrev, for 16 timer siden:

Nogen som har prøvet en trekant og kan fortælle om det? Jeg gad godt prøve en trekant med q i centrum. Synes det er svært at finde et godt par omkring Aalborg 

Jeg har kun prøvet trekant med kvinder. I alt 5 gange. Den første og anden gang var de bedste- men det er ikke så nemt som man skulle tro- det er en del ting som man skal få afklaret inden. For eksempel hvad man må - ikke må, hvad der forventes af én og de andre, om kvinderne er lesbiske eller ej. Hvis det er to mænd og en kvinde så gælder det førnævnte også. Hvad er med kondom- hvad er uden - må man kysse eller ej -og tiden forsvinder rimelig hurtigt. 
Jeg drømmer om at have sex med 3 kvinder på én gang- men det er ikke en nemt opgave at finde de 3 :lol:

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
  • Author
Prøver-igen skrev, for 19 timer siden:

Hvis du skal fortælles om det, er du ikke klar

hvorfor?

Skrevet
Madame Illona skrev, for 12 timer siden:

Det er da en underlig konklusion. Hvad beror du det på ?

Du kan måske forklare, eller er du bedre til at kritisere?

Ud fra de "mange" svar der er kommet her, kan du vel gætte dig til hvad jeg mener. Hvis ikke, sorry.

Hvordan skal man kunne fortælle om en 3 kant? Hvis man ikke selv har fantasi til at tænke det i gennem, er man ikke klar til en 3 kant.

Ellers bliver det noget med i selve akten:

"Nå men hvad skal jeg så gøre nu og hvad skal jeg så gøre bagefter ?"

Skrevet
tonytony skrev, den 24.11.2023 at 23:47:

Hvad er det du gerne mere specifikt vil vide? har prøvet 2 af varianterne MMK og MKK

Skrevet

Hvis det er en MMK du vil prøver, skal du nøje overveje hvor tæt på en anden mand du vil være.

Man kommer rigtig tæt på hinanden, hvis hun skal have i begge huller på samme tid, eller to pikke i fissen på engang.

Skrevet
tonytony skrev, for 2 timer siden:

MKM lyder interessant, 

Ok. Som Pite siger skal du overvej hvor tæt du ønsker at komme på en anden mand. grundigt. 

Når det så er sagt, så kan det være ret underholdende, ikke mindst for kvinden hvis de 2 mænd ved hvordan man skal og bør opføre sig.

Man kan med fordel bruge lidt tid før for at forventningsafstemme, aftale grænser osv.

Redigeret af Zieram

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.