Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle sammen,

jeg har valgt at tage et Patong i juni og kunne rigtig godt bruge lidt hjælp og anbefalinger, så jeg kan få nogle rigtige gode oplevelser.

hvad vil I anbefale, som man SKAL gøre i Patong? Derudover hvis der er nogle dernede i den periode, ville det være sjovt hvis man vil mødes til en lille én. 
 

Dbh L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må fortælle lidt om hvilke slags oplevelser du er ude efter?

I Patong SKAL man opleve Bangla Road......

I den frække kategori kan et besøg hos Christin massage anbefales....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Lavrey skrev, for 5 timer siden:

Hej Alle sammen,

jeg har valgt at tage et Patong i juni og kunne rigtig godt bruge lidt hjælp og anbefalinger, så jeg kan få nogle rigtige gode oplevelser.

hvad vil I anbefale, som man SKAL gøre i Patong? Derudover hvis der er nogle dernede i den periode, ville det være sjovt hvis man vil mødes til en lille én. 
 

Dbh L

Du skal bare tag det helt roligt og være klar, åben og lad tingene ske... Ik så meget forberedelse, og andres erfaringer kan være gode nok, men du er ikke dem og det sker hele tiden nyt -så noget som er mega fedt nu -er måske knap så fedt i juni;-) I thailand skal man nok "få rigtig gode oplevelser" -måske ikke dem man have drømt om, eller forstillede sig derhjemme fra -men de kommer til en, når man mindst venter dem, hvis man er åben for det;-) I Patong er alt muligt (næsten)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...