Hop til indhold

student with little pussy în Alborg / Kamilasexy

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har prøvet hendes facefuck? Man ser det jo på menuen her og der, men det er tit der ikke bliver leveret...

https://annoncelight.dk/showad/387968

Skrevet
ReeferMadness skrev, for 50 minutter siden:

Er der nogen der har prøvet hendes facefuck? Man ser det jo på menuen her og der, men det er tit der ikke bliver leveret...

Hun er en drøm- :wub: jeg har ikke prøvet Facefuck med hende men jeg kan forestille mig at det er godt. Jeg har fået virkelig lækker BJ af hende- og virkelig godt sex- meget lækker pige. 

Skrevet
ReeferMadness skrev, den 24.11.2023 at 18:01:

Jeg har heller aldrig fået facefuck hos hende, men på alle andre parametre leverer hun 100%, så hvorfor ikke også...

Skrevet

Kan se der er deepthroat på menuen men ikke facefuck. Har hun en anden annonce en den der linkes til. Kan se at hun har butplug i 2eren på et af billederne, så måske hun også er til anal selvom hun ikke nævner det. Kunne godt tænke mig en time med hende hvor begge dele indgår.

Skrevet
Bosse1910 skrev, for 3 timer siden:

Kan se der er deepthroat på menuen men ikke facefuck. Har hun en anden annonce en den der linkes til. Kan se at hun har butplug i 2eren på et af billederne, så måske hun også er til anal selvom hun ikke nævner det. Kunne godt tænke mig en time med hende hvor begge dele indgår.

Hun har da A-level på menuen i sin annonce.  Måske blev du så distraheret (med god grund) af den buttplug og andet fint inventar i hendes cute teen univers at du ikke kan læse ordentligt mere :-)

Skrevet

Autobahn du har ret var fikseret på billederne. Må en tur forbi hende, dog dropper jeg anal synes prisen er lige i overkanten

Skrevet
Bosse1910 skrev, 1 time siden:

Autobahn du har ret var fikseret på billederne. Må en tur forbi hende, dog dropper jeg anal synes prisen er lige i overkanten

Lyder fornuftigt, jeg har det ofte sådan at anal strukturerer hele besøget hos en GP. Og med Kamillasexy er der jo en del andre "orale færdigheder" på tapetet, som jeg så skulle fravælge. Og med hendes herligt slutty teen look (ment 100% positivt, en kompliment) ville jeg helt sikkert gå efter det sidste.  
Men jeg har ikke besøgt hende (endnu). 

Skrevet
Bosse1910 skrev, den 30.11.2023 at 10:44:

Hendes menu (og priser) skifter lidt. Hun har facefuck tilbage igen nu. Men jeg mangler stadig at finde tid til at besøge pigen.

Skrevet
Le courvoisier skrev, den 24.11.2023 at 12:55:

Este un vis - :bătătură: nu am încercat Facefuck cu ea, dar îmi pot imagina că este bun. Am primit un BJ foarte drăguț de la ea - și sex foarte bun - o fată foarte drăguță. 

thank you 

Skrevet
sexykamila skrev, for 25 minutter siden:

thank you 

@sexykamila When are you coming back to Århus? :wub:

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Ligner en personlig besked - og på udenlandsk - og der står jo bare det samme som i annoncen - så den burde admins også slette!

Redigeret af Jernsvinet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.