Hop til indhold

Hellen’s “Honeypot”

Featured Replies

Skrevet

Hellen igen og igen og igen!
Den ultimativ GFE oplevelse jeg har modtaget indtil videre!

https://nympho.dk/n9621/3223/real-model/

Ja, jeg har besøgt hende et par gange nu. Sikkert en kvinde. Beauty and brains, but with a twist, den samlede pakke. Hun har nogle ret gode anmeldelser, og det er nok meget forståeligt.

Denne kvinde er en af de meget få, der er helt afklaret med sit arbejde og om muligt nyder den tid, hun har med de mænd, hun vælger at møde.
Hun forstår, hvad og hvordan hun skal friste os. Ja, hun har en død lækker krop, men det er hendes personlighed og den følelse, du får, når du er sammen med hende og så drømmer om hende bagefter, der for mig til at vende tilbage igen og igen!

Ja, kvinden er særdeles godt sat sammen. Hun gør meget ud af sit udseende. Altid velklædt, velduftende og stadig klar på det værste. Hun har nok fået lavet nogle ting som så mange andre piger, men hun oser af kvalitet. Så det hun har gjort, har hun gjort ekstremt godt.

Men hun arbejdede også hårdt på den toptrænede krop. Hun har kurver alle de rigtige steder. Ja, det er silikonebryster, men nok nogle af de pæneste bryster med de mest spiselige brystvorter. Og hun er meget berøringsvenlig.

Og den bubblebutt, bubble, bubble, bubblebutt! Hun ved, hvordan man træner den numse! For det er ikke tit, man kan finde en pige med sådan en røv. Og hvis du kan lide anal, og hun er i humør, kan du betale for at få lov til at trænge op i den.

Så jeg er endelig nået til pigens "Honeypot", og hun er velsignet som verdensmester af en! Denne smukke sommerfugl smager af ja, honning! Det er ikke løgne. Hver person har en smag, og nogle er bedre end andre. Hvis jeg får smagt den blomst hver dag resten af mit liv, ville jeg dø som en meget glad mand. Gotta love that Honey!

Hellen kysser ekstreme godt, og det smil alene kan få mig til at blive hård! Hun har også nogle meget flotte øjne. Jeg farer vild i dem, hver gang hun ser op eller ned på mig. Hendes øjne smelter alle mine problemer væk og hypnotiserer mig til at føle, at jeg ikke har nogen problemer i det virkelige liv.

Efter alle de timer jeg har besøgt hende, kan jeg også fortælle, at hun er ekstremt god til engelsk og har en stor intelligens, ligesom hun har en visdom langt ud over sine år.

Ja, jeg er nok ret glad for hende, som sikkert flere andre også er. Jeg nyder hvert øjeblik, jeg har med hende, for pludselig vil denne skønhed være væk.

Kan hun anbefales, nej, jeg holder hende for mig selv! God aften derude!

https://nympho.dk/n9621/3223/real-model/

SV

Redigeret af Sinoritalover
Stavning

Skrevet

Tak for en velskrevet anmeldelse.

Jeg er helt enig. Hellen har alt det, du fortæller. Hun er en kvinde, man aldrig glemmer. Jeg er ved at spare op til mit næste besøg.:)

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 24.11.2023 at 13:02:

Tak for en velskrevet anmeldelse.

Jeg er helt enig. Hellen har alt det, du fortæller. Hun er en kvinde, man aldrig glemmer. Jeg er ved at spare op til mit næste besøg.:)

Jeg er også meget enig, Hellen er næsten for god til at være sand. Næsten en drøm, og jeg vil besøge hende igen så hurtigt som muligt. 

Skrevet
Sinoritalover skrev, den 24.11.2023 at 00:36:

bubblebutt! Hun ved, hvordan man træner den numse!

Denne smukke sommerfugl smager af ja, honning! Det er ikke løgne.

Så var jeg søde ved mig selv og booket også en tid i dag

Hahaha Bubblebutt!!! Fedt udtryk for hendes sindssyge røv!

Og nu hvor du siger det og efter jeg var forbi i dag, så lagde jeg mærke til at hun faktisk smager ret godt.
Jeg er ikke sikker på, at det er lige honning. Men hun smager virkelig godt!

Du får ikke lov til at beholde hende selv, desværre. Nice try. 

Redigeret af TT boi
Rettelser

Skrevet

Wow, hun er godt nok smuk/lækker. Tak for tippet.

Skrevet
  • Author

Og igen,

Jeg faldt tilbage i fælden.:blink:

Utroligt at hun kan levere så godt hver gang.
Hun er i hvert fald god til sit håndværk! :P

Skrevet

Sorry about the English. I’m new to Copenhagen and would like to contribute to the website.
Okay after reading this review and a view others, I decided to visit her today.

I’m very glad I did. She’s is definitely a star and worth all the praise she gets. 

I guess I should probably make my first real review. Instead of writing here but decided to quickly add something to begin with.

ill try to write one tomorrow. have a great evening. 

• 5 months later...
Skrevet

Hellen Aguilera er på sin sidste uge her i DK!!

Øv øv og kæmpe øv.
Så har endnu en af de bedste piger valgt at stoppe. For mig har hun været den bedste.
Det er fantastisk for hende, men øv for mig.
Jeg vil helt sikkert besøge her i denne uge, før hun stopper. 

Super trist når sådan en stjerne vælger at stoppe! Men rart når de har et slutspil.

Vi må håbe, at hun vender tilbage, ellers ønsker jeg hende alt held og lykke!

https://nympho.dk/n9621/3223/real-model

Skrevet
  • Author

Ja, det er ikke særligt godt. 
Tror hvis nok jeg skal forbi og sige pænt farvel med god stil. Håber jeg kan levere lige så godt som hun gøre til mig! B)

Skrevet

Hun er den GP jeg har besøgt flest gang og det er mange gange. Meget trist at hun stoppe som ande har nævnt at hun klart den bedste GFE. Men min bank konti blive glad for det. 

Skrevet
JonDo skrev, for 14 timer siden:

Hun er den GP jeg har besøgt flest gang og det er mange gange. Meget trist at hun stoppe som ande har nævnt at hun klart den bedste GFE. Men min bank konti blive glad for det. 

Hahahaha. Meget enig med dig. Min bank konto bliver så glad at den kan hvile sige lidt igen. :biggrin:

Skrevet

Så fik jeg endelig besøgt hende! Der skulle en del til, da jeg var nu kunde. Men efter verificeringen i tirsdags, så var jeg klar til 45 min idag uden noget ekstra. 

Jeg vil nok sige at det nok er det bedste og mest sensuelle jeg har prøvet nogensinde med en GP, og også bare generelt! Hun var hamrende dejlig! Kroppen er helt ude af denne verden, lavede men vilde bryster og en røv som hoppede på kommando.. 

Hun var hamrende sød og efter ordentlig opgang til jeg kom hende i munden (hun sugede hver en dråbe). 

Efter lå vi og talte lidt sammen indtil hun vendte imod med et frækt blik også begyndte vi at kysse hvor jeg frit kunne rører og pille til tiden var gået! Vi kyssede helt til at jeg skulle ud af døren, og kan stadig mærke spændingen i kroppen som den var inden jeg skulle afsted... 

Der er chance for at hun returnere, men hun kunne ikke love noget.. Jeg har fundet min favorit GP og ja det kommer til at gøre ondt på pengepungen hvis hun returnere!

Tak for de gode indlæg folkens! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.