Hop til indhold

Nogen der har besøgt?

Featured Replies

Skrevet

Hvad hedder hun?

My name is Anastasia

170 70 kg My breasts nature : 75F

København SV 

TantraMassage-Nuru-Soul Massage

Thank you Kind regards Anna 

Skide smart: man kan søgenavn mm..........

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Anastasia&type=forums_topic&nodes=46&search_and_or=or&sortby=relevancy

Redigeret af tvetvebakbak

Skrevet

Bær over med ham - han har KUN været medlem lidt over 10 år , og har kun lavet lidt over 500 indlæg , så han skal jo lige i gang.

(Ironi kan forekomme)

Skrevet
Øffe skrev, for 29 minutter siden:

Bær over med ham

ok :-):D

Besøgte https://nympho.dk/n10706/3497/anastasiafemmefataletantra-nuru-soul-erotik/

tidligere idag.

Nem at lave aftale med via WhatsApp.Nem parkering

Jeg havde zoomet ind på hendes 2. Variante og bestilte 60 minutter. Euro betaling. Fra det øjeblik jeg trådte ind i lejligheden til jeg sagde farvel var Anna totalt opmærksom, på og nærværende. Super lækker kvinde med former, smukke naturlige bryster og i det hele taget dejlig. 
Og jeg skal love for at jeg fik hele variante 2  fra ende til anden. Inkl brug af en lille stimulator der fik det gamle apparatur helt op i et gear jeg ikke kendte til eller havde glemt. Må være ligesom når Vingegaard trækker max watt  på et stejlt bjerg :D Og som hun selv skriver så starter det med  Long foreplay og slutter med  super horny intense orgasm;-)

Meget intens afslutning og for første gang i umindelige tider kom jeg med kondom på. Wow siger jeg bare - sikke en helt igennem vidunderlig oplevelse. Utroligt hvad en blæsende tirsdag kan byde på  

Og jeg skrev tidligere “…til jeg sagde farvel..” men jeg er temmelig overbevist om at det er på gensyn. 

Anna får min varmeste anbefaling ! 

Yes! Jeg besøgte hende søndag, og jeg kan til fulde tilslutte mig trådopretter. 

Hun er utrolig sød og serviceminded, samt ikke mindst vildt lækker. Måske en anelse mere kurvet og fyldig end de mest photoshoppede af billederne antyder, hvilket dog kun er et plus i min bog.

Jeg havde valgt 45 minutters nr. 1, hvilket jeg i begyndelsen af forløbet begyndte at fortryde, da den "kun" inkluderer en hand job afslutning, men da først det begyndte at lakke mod enden, var jeg så liderlig, at jeg kom mens hun skøjtede rundt ovenpå på mig og masserede intenst med sine store bløde bryster. Selve massagen var generelt en glimrende kombination af blid afslapningsmassage og body2body.

Stedet var en nyere ganske nydelig lejlighed. Værelses havde både massagebord og seng, og jeg benyttede mig af stedets lækre badefacilitet både før og efter seancen.

Anna har min anbefaling.

19517 skrev, for 1 time siden:

Kan hun anbefales?

Nogen der har besøgt?

af 19517, for 1 time siden in Efterlysninger på Sjælland og København

Redigeret af tvetvebakbak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.