Hop til indhold

Ny I denne jungle

Featured Replies

Skrevet

Hej i tråden. Jeg er ny i dette univers.

Jeg går med tanken om at få min første oplevelse ved en Thai. - jeg er ikke så intranettet i om der kun er Hj/Bj eller fp. Det er mere massagen jeg er intranettet i.

Har i nogle gode forslag? Helst ikke meget længere væk end Odense - og stedet må meget gerne være diskret...  syntes det er en jungle inde på google 

På forhånd tak for jeres hjælp

SydFyn5700

Skrevet

Hvis det kun er massagen, som du er interesseret i, så er der jo frit valg på alle hylder, og så behøver stedet vel ikke være diskret som sådan....

Skrevet
SydFyn5700 skrev, for 1 time siden:

syntes det er en jungle inde på google

søg andet sted?
eg, al, her.......
https://www.eroguide.dk/forum/forum/59-anmeldelser-af-thaimassage-og-thaipiger-på-fyn/

SydFyn5700 skrev, for 1 time siden:

ikke meget længere væk end Odense

Altså ift hvad....dit postnr?

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=thai&type=forums_topic&nodes=59&search_and_or=or&start_after=six_months&sortby=relevancy

(søg i specifik forum og 6 mdr bagud fx)

...Nadia er en gudesmuk lillethai med store bryster. Massage mm var en skøn oplevelse præcis som jeg gerne ville have det. Masser af sødme og indlevelse. Og kompetent massage. Det jeg har lyst til at fremhæve er, at Nadias personlighed er lige så smuk som hendes ydre. Vi har haft fantastisk...
Skrevet

Tag et kik på: AnnonceLight.dk der er også nogen i Svendborg -du kan tag en prøvetur ved først, hvis det er;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.