Hop til indhold

Anal Carry - sød petit pige i Viby J

Featured Replies

Skrevet

Efter en noget lang dvale blev jeg fristet af de flotte billeder af Carry ... https://annoncelight.dk/showad/377553

Jeg kom let i kontakt med Carry via SMS - på fint engelsk, aftalte mødetid og hvor længe (30 minutter)  Priser er den nye normal - dvs. 800 for 1/2 time med diverse tillæg for kys/OWO og så videre - jeg valgte en kombination til 1.200 (kys/owo). 

Adressen er i det nu kendte boligområde i Viby - kort fra MacD og Viby Centeret -  parkering er der masser af og selve aktiviterne foregår i en stuelejlighed hvor man let trykker sig ind via dørtelefon.

Ankommet i lejligheden (der var noget mørk - gardinerne var trukket for,  afregnede vi og jeg fik tilbudt et bad. Deter mit indtryk at der er 2 piger der deles - der var ihvertfald en del puslen fra køkkenet.   Da jeg kom ind på værelset var Carry smuttet ud af det sorte negligee og stod smuk og nøgen vec sengen

Carry er en smuk yngre  Polsk kvinde - nok i starten af 30'erne -  meget beskeden makeup- med en lille petit og fin figur - lidt tilbageholdende (som jeg foretrækker) og udstyret med et par meget flotte, velformede og bløde bryster med hurtigt reagerende brystvorter :)  De er hjulpet på vej - hvilket man mest ser når hun ligger på ryggen.

Vi startede med en gang massage til hende - der fra det rent afslappende langsomt gik over i det mere erotiske - og Carry er velduftende og med den sødeste lille stjerne imellem de fine bløde baller. Det blev til lidt rimming af hende hvilket satte lidt mere gang i Carrys åndedrag. Efter at have udforsket hendes bagdel og bagindgang vendte Carry sig om og en helt glat, MEGET velsmagende, og silkeblød mis kom til syne mellem de slanke ben. Den slags forpligter jo og efter noget tunge-aktivtet endte det med en (lille) clitoris-orgasme - hvor Carry blev en anelse forfjamsket.

Jeg var selv blevet noget begejstret - så selv om jeg normalt ville have foretrukket et blow inden sexen så blev kondomet monteret (under en del morskab) og jeg trængte ind i hendes våde pussy. Det blev intenst med en del kyssen og skift af positioner inden jeg trak mig ud - og fik afmonteret kondomet - og Carry gav et entusiastisk naked blowjob der endte med at jeg kom i munden på hende (det blev dog behørigt spyttet ud) - lidt efterfølgende massage af mig, snak om Chopin -og så var den halve time gået - godt og vel. Et bad og et farvelkys i entreen og jeg gik tilfreds ud i efterårs regnvejret.

Hvis man er til petit blide velsmagende og lidt stille piger- så er Carry et besøg værd - det er muligt hun har en vildere side - men den efterspurgte jeg ikke 

Genbesøg - det kan man bestemt ikke udelukke

https://annoncelight.dk/showad/377553

Skrevet

Kan fint tilslutte mig den gode anmeldelse, og dertil anbefale at prøve hende analt. Virkelig en dejlig og stram oplevelse. 

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der ved, hvor i byen hun holder til og hvor lang tid hun er i Aarhus?

Skrevet

Er det hende på billederne?
Hun ser da uforskammet godt ud, især det med briller på.
Er der nogen der ved, om hun er i byen i dag?

Redigeret af NikolajT

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.