Hop til indhold
Møffe

Hua hin når det er bedst (massage)

Recommended Posts

Gik en slentretur i går aftes -her er rigtig mange massageshop som hungre for kunder -så du bliver tiltalt heletiden og får det ene tilbud efter det andet, Hvis du tilfældigt står stille (som jeg) stod og fumlede med bolsjepapir -og straks kom en kvinde hen og spurgte om hun kunne hjælpe, med massage, når jeg havde fået mit bolsje -dog var det mutter -og vi talte lidt om thaimassage -så kaldte hun en pige op -som sad sammen med alle de andre, og ventende på kunder. Bestilte 2 timer. Jeg blev vist op i et rum med 3 store brikse og den inderste var optaget -så hun tog den yderste til venstre for døren -der var tykke gardiner til at trække for -så man kunne være helt "privat" på briksen stod en kurv med den vanelige sæt "thaimassagetøj" -jeg rakte ud efter det med hånden da pigen snuppede tøjet fra kurven -og sagde "du kan ligge dit tøj her" og pegede på kurven -hun havde trukket for til siden. så jeg tog mit tøj af og lagde i kurven -forsøgte at spørge til "t.m.tøjet" men hun smilede bare og sagde "face down first" -der var godt mørkt, og jeg tænkte "ja så får jeg nok ikke thaimassage" men hun gik i gang med fødder og spurgte om hun kunne bruge "Jamong" hvilket jeg glædeligt bekræftede hende i. Hun tog ved og gik opad på min krop -hun havde forøvrigt en meget lille tynd kort kjole på -og hun kravlede rundt som på et "bjerg" en i mellem brugte hun et meget lille tynd håndklæde/vaskeklud og masser igennem -hun var ihærdig og tog ved;-) Den anden kunde ømmede sig og klagede og små stønnede på samme tid, og hans masseuse grinede og snakke vældigt (helt sikkert hun hyggede sig) Nåmen min var meget aktiv, og var alle steder på nærmest samme tid -hun satte sig over mine balder og gned frem og tilbage "i takt" med hun gav massage på øvre ryg -jeg kunne fornemme hendes bløde fis og en i mellem også hår -hvilket fik mig til at tænke på "har hun ingen trusser på nu?" hun gled ned ad mine lår og bagben -af en eller anden grund "havde min penis ikke travlt med at reagere" selv om min hjerne var meget spændt på næste skridt -hun masserede mine ben og strejfede en i mellem "ingen reaktion" så tog hun mit ene ben ud til siden og løftede det op og satte sig så mit lår hvilede på begge hendes lår -og igen grundig massage -hun trak og trykkede meget professionelt -trods jeg var nøgen og min dille og klokværk hang bare og hang... -Hun gjorde det samme med det andet ben -og efterfølgende skulle nakken lige have en tur -og hun slisede sig vej op fra min knæhase kurrende med fissen(og nu var jeg sikker hun kunne umuligt havde trusser på -da jeg kunne mærke alt blødt/hår og fugtighed) helevejen op på min lænd hvor hun sad og gned og rokkede i mens nu "pillede" mig i nakken... -nåmen hun sprang af og sagde "turn" -hun gave mig puder under hoved og gik til fødderne (opdagede at hun havde trusser på -hun må havde trukkede dem til siden tidligere -ellers fatter jeg nada!) hun masserede fødderne og underben, knæ og kravlede så ind under mine ben, og satte sig med mine ben på hver side af hende masserede mine lår... Hun var "hot" og kikkede, men gjorde ikke antræk til noget -andet end hun masserede -min pik lå slap på min ene lår -og med et tog hun om den og i munden -og straks blev han henrygt og stod flot -hun suttede kun lige omkring hoved og kyssede spisen en i mellem -mine hænder gik på opdagelse -og fik tjekkede hendes krop ud -efter lidt krængede hun/jeg hendes tøj af... -hun var en lille spinkel pige, men blød de rigtige steder -igen gled hun rundt på min krop med fissen og kyssede mig -ufatteligt frækt -hun kom op og kyssede min mund, og havde i mens min pik i mellem sine baller skiftevis foran i mellem sine lår helt op af fissen -hun stønnede (nabokunden var ved at gå) der var musik (som muligvis kamuflerede) da vi blev alene i rummet -sagde hun at hun ville sutte igen -okaay men det vil jeg også -så bad hende ligge sig (jeg havde mærket hendes lille nystussede fis) og jeg sprang ned, og hun ville så sutte samtidigt, hvilket jeg slet ikke havde nogen problemer med -det kunne vi godt lide -og jeg mærkede hun kom flere gange (sprøjtede lidt for hver gang) og hun vred sig og stønnede og nærmest kneppede min mund med hendes fisse... -hun havde svært ved, at holde fokus på også at sutte mig -og tog sin hånd til hjælp -og igen suttede hun kun lige hoved -og spillede løs (jeg er ikke en af dem der kommer hurtigt) jeg forsatte med at slikke og sutte hendes fisse og kneppede hende med tungen -en i mellem trykkede hun mit hoved i mellem sine lår -så jeg måtte holde vejret (eller drukne) jeg sprøjtede i hendes mund og hun klemte med lårne og pressede fissen op i mod -tror hun slugte hver en dråbe(3 dages opsparing) -til både hendes og min overraskelse -og da hun slap min hoved gled jeg over på siden ved siden af hende -og hun hostede noget og slog mig på låret, og grinede i mens hun sagde "It was much"

Vi krammede og fjollede lidt i mens vi blev tørret af (vådservietter) -jeg gik ud på toilettet og vaskede mig lidt efterfølgende. Hun roste mig flere gange for min præstation -og jeg kunne godt se på hende det var ikke noget hun prøver hver dag... (måske også lidt imponeret over sådan en gammel hankat alligevel kan gøre hende så færdig;-) Og igen jeg har aldrig prøvet noget ligende -fik en super massage og leg i en god kombi. Jeg havde på forhånd nogle forventninger som, jeg havde aftalt med "mutter" (thaimassage) Jeg kunne nemt havde insisterede på at få "t.m.kludene" på og fastholdt hende mere i massagen under vejs -men jeg lod tingende ske spontant og var åben -og jeg kunne ikke havde fået en bedre oplevelse;-) Det er så mange steder også hernede de tager "farang" for givet, og at vi alle er ens... -Nogen bliver sure og nogen tror de selv bestemmer prisen -nogen føler sig dømt på forhånd. Andre er bange for en farang...

Når tingende går op i en højere enhed som i denne historie er alle glade -og det kan jeg sgu bedst lide;-) Og igen går man ned af gaden, og føler sig som en "fucking rockstar"!!! Selv om jeg er en lille simpel mand som ikke er mere end nogen andre på nogen måde!! -og måske netop derfor skal det ikke så meget til (de små ting i livet) gør at man er ret tilfreds med tilværelsen...    

"Naebkehardt Rd." Hua hin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering!: gik tilfældigvis forbi ude på en tværvej til omtalte vej og så, at pigen sad ude og kikkede -da hun så mig vinkede hun (ligesom de andre) og de sådan har nogen pivdyr de bruger flittigt for at skabe opmærksomhed (pisse irriterende lyd) men jeg kunne ikke lade være lige, at gå hen og hilse på hende -hun tog med det samme min hånd -og jeg måtte jo have en omgang igen -for fanden hun er fræk og pirre for vildt -også er hun lille og petit -hun giver en utrolig grundig thaimassage på trods af jeg faktisk er nøgen og hun heletiden -gør tilnærmelser og pirrer -kysser alle steder -og alligevel forsætter hun med massagen (i dag var vi alene hele tiden) jeg havde kun lidt penge med, og kun til lidt over det jeg skulle give for massagen -men da jeg fortalte hende jeg havde 900 bath med, og massagen kostede 500 -så sagde hun "samesame" og smilede -og jeg kunne slappe helt af -havde frygtet, at hun ville blive mobset og sende mig afsted "heldt op under loftet af liderlighed" -hun gjorde som første gang -da jeg blev vent på ryggen satte hun sig ind under mine knæhaser -med et ben på hver side af sig... -det hele gentog sig -men jeg synes jeg ville give hende lidt mere for pengene -så da hun havde lagt sig ovenpå mig i en 69ere -slikkede jeg ikke så dybt og så direkte -hvilket hun ikke lod sig mærke med -men så ville hun kravle ned, og sutte i mellem mine ben -men jeg bad hende ligge sig på ryggen -og så gik jeg igang igen med at slikke hende både dybt, og direkte og vådt -hun stønnede højt og klemte mit hoved i mellem hendes ben -så jeg måtte trække vejert igennem næsen kun -da hun pressede så hårdt, da hun kom og kom og kom en gang til -jeg måtte ikke bruge fingerne til sidst -da hun var meget følsom -men tungen var ok -så kom hun en sidste gang -i et nærmest jubelskrig, da jeg slikkede videre -og det kunne hun slet ikke have nu -så hun skubbede mit hoved væk -og sagde en hel masse uforståeligt... -gik ned på mig -og malkede i mens hun suttede -men jeg overtog malkningen i mens hun kyssede, og suttede på spisen (åbenbart kunne hun godt huske sidst) så da det nærmede sig -kom hun op og kyssede mig på hals mund mm. -for fanden hun er ung og rålækker -fik taget et bad, og fik en vand med på vejen... Selv om jeg fik sex i morges også med denne "she devil" så var det sgu ingen problem her... Og jeg kunne gå glad og smilende tilbage til mit hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...