Hop til indhold

Gangbang, gode råd som deltager

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Pønser på snart at melde mig til at deltage i et GB snart da det 100% noget der skal prøves af inden jeg stiller skoene :) ville bare høre om folk der er erfarne har gode råd eller kan beskrive lidt. Fx: bliver der hygge snakket eller er der sådan lidt akavet stille som jeg engang oplevede hos Lady Marmalade parties i London? Er pigerne normalt godt liderlige? Er der normalt god kø-kultur og sådan? Alle input bliver modtaget med tak! 

Mh Peter 

Skrevet
LIVETERKORT skrev, for 10 timer siden:

Hej alle

Pønser på snart at melde mig til at deltage i et GB snart da det 100% noget der skal prøves af inden jeg stiller skoene :) ville bare høre om folk der er erfarne har gode råd eller kan beskrive lidt. Fx: bliver der hygge snakket eller er der sådan lidt akavet stille som jeg engang oplevede hos Lady Marmalade parties i London? Er pigerne normalt godt liderlige? Er der normalt god kø-kultur og sådan? Alle input bliver modtaget med tak! 

Mh Peter 

Hej Perer jo din nyskærigehed er helt fint og nervøsitete er også helt normalt som en af piger sagde til mig første gang du skal bare op i mig en gang så tænker du ikke mere på det kom sagde hun villigt.

Min oplevelse er at der er hygge snak i et afslappet miljø der er venlighed og køkultur, pigerne er rigtig søde og vil rigtig gerne, det er selvfølig min oplevelse flere gange men det handler selvfølige også meger om din tilgang i form af høflighed og respekt for pigerne men der var fame nogle fede oplevelser 

God fornøjelse 

Skrevet

Oftest står arrangørerne for en behagelig og afslappet stemning. Oftest er mændene gode til køkultur og respekterer grænser, både andre mænds og pigernes og oftest er pigerne glade, liderlige og friske på det meste. Men der er selvfølgelige undtagelser så intet kan garanteres ^_^

det bedste råd fra pige til mand er: slap af. Jo mere du gejler dig selv op, des mere nervøs eller ivrig kan du ende med at blive og så er det ikke sikkert oplevelsen bliver god for dig. 

vær ærlig overfor arrangøren når du tilmelder dig om, at det er din første gang. Alle er spændte og nervøse når de deltager første gang og det er der fuld forståelse for - for hvad er det egentlig man går ind til? 

men oftest er der en natur, fræk og afslappet stemning, både før, under og efter. Og du er ikke tvunget til at small talke med nogen, du kan også sagtens komme og ordne det du skal og liste afsted igen, uden nogen kigger skæbne på dig ^_^

Skrevet
LIVETERKORT skrev, for 15 timer siden:

Hej alle

Mh Peter 

Ja jeg er i samme båd :)

Robert

Skrevet
SweetKisses skrev, for 4 timer siden:

Og du er ikke tvunget til at small talke med nogen, du kan også sagtens komme og ordne det du skal og liste afsted igen, uden nogen kigger skæbne på dig

Uha. Den eneste grund til at jeg aldrig kunne finde på at deltage, er at jeg ikke gider small-talke med den slags der går til gang bangs. Men endnu værre: Hvis de kigger skæbne på mig.......

Skrevet
tvr skrev, for 5 minutter siden:

Uha. Den eneste grund til at jeg aldrig kunne finde på at deltage, er at jeg ikke gider small-talke med den slags der går til gang bangs. Men endnu værre: Hvis de kigger skæbne på mig.......

Som sagt er du aldrig tvunget til at snakke med nogen ;)

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Som sagt er du aldrig tvunget til at snakke med nogen ;)

Det er jeg med på.....Men kigger de skæbne?

Skrevet
SweetKisses skrev, for 6 minutter siden:

Kigger skæbne??

Han morer sig over en tastefejl i oprindeligt indlæg. 

Uden at nogen kigger skævt på dig, skulle der nok have stået.

Skrevet
Bertram skrev, for 24 minutter siden:

Han morer sig over en tastefejl i oprindeligt indlæg. 

Uden at nogen kigger skævt på dig, skulle der nok have stået.

Tak - jeg er åbenbart tungnem i dag :lol:

Skrevet
  • Author

Hej alle. Tak for input! Jeg må bare se at komme afsted ;) go aften! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.