Hop til indhold
Ronaldo

Bummi er tilbage i Odense, men det er Lalla man bliver serviceret af

Recommended Posts

Jeg har lige set at Bummi nu er tilbage i Odense, men denne gang giver hun ikke selv massage, men har ansat nogle piger til det hårde arbejde.

Hun er dog stadig lige så charmerende som altid.

Hun holder til her: https://annoncelight.dk/showad/383821 men der er desværre ikke billede af Bummi.

lalla er en sød og flot pige som efter min mening giver en god service. Jeg tror desværre ikke at man kan få Bummi op på briksen, men måske andre har historier der beviser noget andet.

Denne annonce er også samme sted. https://annoncelight.dk/showad/380723 

Redigeret af Ronaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - jeg har nu forsøgt flere gange at blive betjent af Bummi, men hun smyger sig uden om hver gang, men jeg lever stadig i håbet om at det en gang vil lykkes.

Første gang jeg var på adressen var jeg ellers ret sikker på at det var Bummi jeg skulle have massage og fp af, men hun fik drejet mig over til Nana, en noget ældre kvinde som også er en meget erfaren massør, og hun gav en rigtig god massage og fp. Hun gav sig virkelig hen. Men hende har jeg ikke mødt siden.

Men Lalla fik så fornøjelsen af de næste gange. Hun giver både en god massage, med en lækker b2b, og fp. Nogle gange springer vi massagen over og går direkte til fp. Og er hun fantastisk til. Hun giver sig helt hen til akten. Hun er også helt væk når hun sætter sig op i en facesit, og hver gang kommer hun flere gange, hvilket man slet ikke er i tvivl om, men hun rejser snart et par uger på ferie i Thailand.

Men nu er der faktisk også en helt tredje pige - Sindy

https://annoncelight.dk/showad/389371

Hun er ifølge Lalla også rigtig god til det hele. Lalla mener at Sindy er en god afløser i ferien. Så hende vil jeg prøve næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun besøgt Bummi en gang, da hun sidst havde et sted i Odense, og der endte det med fp. Hun virkede også noget modvillig i starten, men efter en god slikketur som hun så ud til at nyde bad hun selv om at få noget pik. Desværre bad hun så også om flere penge midt i det hele :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt bummi flere gange i fortiden altid været tilfreds

Lalle har jeg besøgt 1 gang og ja hun er helt fantastisk

Kan kun anbefale alle et besøg

Vh B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, 1 time siden:

Østerbro

Ja det er lalla

Alder svært på thai men omkring de 30 vil jeg skyde på

Dejlig kvinde

Vh B70

Jeg har spurgt Lalla om hendes alder, men hun smyger bare uden med "alder er kun et tal" :unsure::D

Men lige meget - hun gør et godt job.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 23.11.2023 at 17:18:

Jeg har kun besøgt Bummi en gang, da hun sidst havde et sted i Odense, og der endte det med fp. Hun virkede også noget modvillig i starten, men efter en god slikketur som hun så ud til at nyde bad hun selv om at få noget pik. Desværre bad hun så også om flere penge midt i det hele :huh:

Mega dårlig stil, lige til at ødelægge hele oplevelsen, øv :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...