Hop til indhold

Recommended Posts

Startede meget fint i samtalen, hvor jeg meget hurtigt fik en pris på 2500 for 1 time eller 4000 for 2 timer.

Da jeg så spurgte hende om hvilke grænser der var, fik jeg følgende svada (se screenshots).

Så hvis man er frisk på en pige som umiddelbart har et uhyrligt temeoeramebt, så tøv ikke med at tage fat i hende.

https://sugardaters.com/us/profile/bEZJ2jykRJ

 

Screenshot_20231122-215010_Chrome.jpg

Screenshot_20231122-215044_Chrome.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, den 22.11.2023 at 21:53:

Startede meget fint i samtalen, hvor jeg meget hurtigt fik en pris på 2500 for 1 time eller 4000 for 2 timer.

Da jeg så spurgte hende om hvilke grænser der var, fik jeg følgende svada (se screenshots).

Så hvis man er frisk på en pige som umiddelbart har et uhyrligt temeoeramebt, så tøv ikke med at tage fat i hende.

https://sugardaters.com/us/profile/bEZJ2jykRJ

 

Screenshot_20231122-215010_Chrome.jpg

Screenshot_20231122-215044_Chrome.jpg

Tjah du udstiller vist dig selv mere end hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, for 11 minutter siden:

Tjah du udstiller vist dig selv mere end hende ;)

Hvordan det?

Synes da jeg snakker ganske pænt til hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du offentliggør en privat samtale - og så er det jo tydeligt, at du helt bevidst går efter at provokere hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, for 2 minutter siden:

Du offentliggør en privat samtale - og så er det jo tydeligt, at du helt bevidst går efter at provokere hende

Ikke forstået.

Jeg spørger hende pænt hvad hun har af grænser (så jeg ikke overskrider dem), og så får jeg sådan en svada i hovedet.

Jeg går aldrig efter at provokere nogen som helst for det kommer det sjældent noget godt ud af.

Men den mening skal du have lov at have, så har jeg min mening om at have lov til at sige pænt nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...