Hop til indhold

Elisa - Viborg

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Elisa i Viborg. Det var sådan set et ok besøg. Hun er en meget petit pige fra Romænien, hun siger selv hun er 21 og det tror jeg passer meget godt. Hun er nogle meget søde små bryster, virkelig små. Hendes billeder i annoncen passer meget godt med virkeligheden, det er ihvertfald hende egne billeder. Jeg startede med at slikke hende, og hun har en lækker fisse som både var ren og frisk. Bagefter tog jeg hende i forskellige stillinger og hun er meget fleksibel og tog rimelig godt imod. Det var dejligt at kneppe en så petit pige, særligt i doggy var det en fornøjelse at se på den smalle talje og røv. Jeg sluttede af i doggy og fyldte hendes lille fisse med sperm. Blowjob nåde jeg aldrig at få så det ved jeg ikke noget om. Hun er ikke nogen GFE pige og der er ingen kys, men hun er sød og venlig. Hun skyndte en lille smule på mig til sidst, men var der i 25 min og havde bestilt 30, så det er vel egentlig ok. Det var i en ganske almindelig lejlighed i en boligblok i Viborg, så fint diskret for mig. Overordnet se var det et ok besøg. Valgte hendes tilbud i annoncen: "Full SERVICE sex without 30min for 1000kr"

Link til hendes annonce:

https://annoncelight.dk/showad/370780

Skrevet
Nybegynder6 skrev, for 29 minutter siden:

Har besøgt Elisa i Viborg. Det var sådan set et ok besøg. Hun er en meget petit pige fra Romænien, hun siger selv hun er 21 og det tror jeg passer meget godt. Hun er nogle meget søde små bryster, virkelig små. Hendes billeder i annoncen passer meget godt med virkeligheden, det er ihvertfald hende egne billeder. Jeg startede med at slikke hende, og hun har en lækker fisse som både var ren og frisk. Bagefter tog jeg hende i forskellige stillinger og hun er meget fleksibel og tog rimelig godt imod. Det var dejligt at kneppe en så petit pige, særligt i doggy var det en fornøjelse at se på den smalle talje og røv. Jeg sluttede af i doggy og fyldte hendes lille fisse med sperm. Blowjob nåde jeg aldrig at få så det ved jeg ikke noget om. Hun er ikke nogen GFE pige og der er ingen kys, men hun er sød og venlig. Hun skyndte en lille smule på mig til sidst, men var der i 25 min og havde bestilt 30, så det er vel egentlig ok. Det var i en ganske almindelig lejlighed i en boligblok i Viborg, så fint diskret for mig. Overordnet se var det et ok besøg. Valgte hendes tilbud i annoncen: "Full SERVICE sex without 30min for 1000kr"

Link til hendes annonce:

https://annoncelight.dk/showad/370780

Der står sex without +1.000! Læser det som 800 med og 1.000 ekstra uden. Eller?

Skrevet
Pikken 69 skrev, Lige nu:

Ja ok læste det først som +1.000 men ser det står øverst. :)

Skrevet

Hun er okay.

har fyldt hendes stramme fisse med creme 3 gange

de 1000 for 1/2 er ikke et tillæg men for det hele. en gange sagde hun finish on belly not inside efter at man har aftalt finish inside.

Hun ved præcis hvad det betyder, så det gas

jeg fyldte hende bare op og der var ingen brok

første gang var hun ret fræk

Skrevet

Hendes blow er okay, ikke fantastisk - men heller ikke dårligt. Går dog hurtigt gang med at sexe, ind med pikken uden gummi og så skal der kneppes.

første gsng købte jeg en time med 2 x finish, der var hun lidt urålmodig da 1. gang tog længe, så til sidst sagde hun “oh, 2 times… come now” det gjorde jeg så dybt oppe i hende og kunne desværre ikke igen, men frækt var det at se spermen løbe ud af hende

• 1 month later...
Skrevet

Betalte for 45 minutter og fik at vide efter lidt under 30 at min tid var brugt. Et blow fra hende er et handjob med læberne nogle gange på spidsen. Skal siges jeg er umådeligt hygiejnisk og helt glat barberet. Kan se andre herinde havde nævnt at hun skyndte lidt på folk, men det er en underdrivelse. Hun brugte de første ti femten minutter på at glo på sin telefon. Selv hendes veninde stod og skældte hende ud over det med tiden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.