Hop til indhold

Recommended Posts

Det har jeg. Spild ikke pengene - hun er sød men voldsomt genert og ja … fejlcastet til denne verden.

Jeg havde betalt for analsex med hende og for at være ærlig tror jeg slet ikke hun ved hvad hun laver eller hvad hun er solgt til. Jeg kunne slet ikke få mig til at gennemføre det. Almindeligt samleje så ud til at volde hende både ubehag og smerter. Hun havde bragt pengene i sikkerhed inden vi begyndte - ellers havde jeg ved gud bedt om at få dem retur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 2 timer siden:

Det har jeg. Spild ikke pengene - hun er sød men voldsomt genert og ja … fejlcastet til denne verden.

Jeg havde betalt for analsex med hende og for at være ærlig tror jeg slet ikke hun ved hvad hun laver eller hvad hun er solgt til. Jeg kunne slet ikke få mig til at gennemføre det. Almindeligt samleje så ud til at volde hende både ubehag og smerter. Hun havde bragt pengene i sikkerhed inden vi begyndte - ellers havde jeg ved gud bedt om at få dem retur. 

Er det pigen på billederne? Og hvordan er hendes bryster? De ser jo fine ud indpakket...

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, den 22.11.2023 at 17:32:

Det har jeg. Spild ikke pengene - hun er sød men voldsomt genert og ja … fejlcastet til denne verden.

Jeg havde betalt for analsex med hende og for at være ærlig tror jeg slet ikke hun ved hvad hun laver eller hvad hun er solgt til. Jeg kunne slet ikke få mig til at gennemføre det. Almindeligt samleje så ud til at volde hende både ubehag og smerter. Hun havde bragt pengene i sikkerhed inden vi begyndte - ellers havde jeg ved gud bedt om at få dem retur. 

Hvad var prisen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...