Hop til indhold

Milky - Thai anal - Herlev

Featured Replies

Skrevet

Det har jeg. Spild ikke pengene - hun er sød men voldsomt genert og ja … fejlcastet til denne verden.

Jeg havde betalt for analsex med hende og for at være ærlig tror jeg slet ikke hun ved hvad hun laver eller hvad hun er solgt til. Jeg kunne slet ikke få mig til at gennemføre det. Almindeligt samleje så ud til at volde hende både ubehag og smerter. Hun havde bragt pengene i sikkerhed inden vi begyndte - ellers havde jeg ved gud bedt om at få dem retur. 

Skrevet
F-jernet skrev, for 2 timer siden:

Det har jeg. Spild ikke pengene - hun er sød men voldsomt genert og ja … fejlcastet til denne verden.

Jeg havde betalt for analsex med hende og for at være ærlig tror jeg slet ikke hun ved hvad hun laver eller hvad hun er solgt til. Jeg kunne slet ikke få mig til at gennemføre det. Almindeligt samleje så ud til at volde hende både ubehag og smerter. Hun havde bragt pengene i sikkerhed inden vi begyndte - ellers havde jeg ved gud bedt om at få dem retur. 

Er det pigen på billederne? Og hvordan er hendes bryster? De ser jo fine ud indpakket...

Skrevet
  • Author
F-jernet skrev, den 22.11.2023 at 17:32:

Hvad var prisen? 

• 2 weeks later...
Skrevet

alt for meget i forhold til det leverede. Jeg havde fået en god pris (troede jeg) på 1500 kr. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.