Hop til indhold
NilleAlle

Kallio, Helsinki, Finland

Recommended Posts

Jeg har for nyligt været i Helsinki på forretningsrejse i et par dage.
Jeg nåede at besøge to Thai massage-steder i Kallio-området af Helsinki.
 
Den ene på Fleminginkatu, Kallio:
 
Her ligger tre steder på rad og række. Jeg valgte det miderste og blev mødt af en lidt ældre kvinde. Ca 50 år.
Jeg valgte at gå lige til stålet og spurgte om ikke der var en yngre massør. Med tanke på at der var to andre steder indenfor 10 meter, ville jeg ikke ligge der på briksen og tænke om jeg var gået glip af noget.
Og "yes yes" sagde mutter og kaldte. Bag forhænget kom den yngste thai frem som jeg nogensinde har set på et massage sted.
Hun var petit, hun var ung og hun havde det smukkeste og sødeste ansigt.
Hun masserede ikke super godt, men hun havde en meget løs kjole på , som gjorde at jeg næsten hele tiden kunne se hendes bitte små (lidt pigeagtige) bryster.
Efter 15 min rørte hun "tilfældigt" mit værktøj første gang. Jeg smilede ved tanken om de små hænder og den lille "pige" med det i hånden, munden eller hvor det mnu skulle ende.
 
Jeg valgte munden. Og fik et smukt langsomt BJ mens jeg kærtegnede hendes lille røv og små bryster.
Hun var sød og smuk, og den ungdommelige krop og det næsten teenage-agtige kønne ansigt, som dog alligevel nok har været mindst 20-25 år, fik mig hurtigt til at komme.
1/2 time massage og BJ aflsutning nøgen kostede 70 euro. Jeg gav mutter 40 euro for 1/2 times massage. Hun fik 30 mere for happy end - og så gav jeg 30 til "pigen" som drikkepenge.
 
Jeg overvejde rigtigt meget at gå skridtet videre med den unge pige den anden dag. Mest for at mærke hvor stram hun var. Men jeg valgte at prøve et andet sted. Udvalget er ganske stort som jeg måtte erfare på en længere gåtur rundt i området nær Kallio, Helsinki.
På under 1 time så jeg mindst 10 Herantio-steder, som det hedder på Finsk.
 
Det andet sted på Kolmas Linja, Kallio:
Jeg valgte et mere diskret sted anden gang. Også her ligger to næsten dør om dør. Den første dør med en masse planter og plakater i vinduet, førte til en MEGET gammel dame, som afslog mit ønske om en yngre dame.
Og bag dør nummer to som var den mest diskrete af de to steder, var der en utrolig smuk og fræk thai kvinde, som var i ført en lækker stramtsiddende sort kjole - som jeg straks fantaserede om at pille af. Hun var tilpas charmerende og indbydende. Der var med det samme en god kemi. 
Alt ved hende emmede af sex. Flotte former, flotte bryster, flot røv, sexet ansigt og en enormt sexet stemme, som kom fra en voldsom fræk pikmund. Jeg vidste med det samme at jeg gerne ville have hele turen med hende. 
Jeg nåede 2 min massage, før jeg måtte vende mig. Alle hendes berøringer vækkede noget i mig. Det var voldsomt pirrende, erotisk, sensuelt og frækt. Hun sad overskrævs på mine baller og masserede mig og jeg kunne mærke at mit værktøj dunkede derud af og føltes hårdt og levende som da jeg var 25 år. Så jeg vendte mig med et “Sorry, i cant wait”. Hun forstod med det samme i hvilken retning det gik og trak kjolen over hovedet og afslørede en helt perfekt krop. Dejlig mørk hud. Ung krop. Lignede en på 30 år. Var nok 35-40 år+. Alt sad perfekt og naturligt. Smukke og lidt spidse brystvorter som nærmest tiggede om at blive suttet og bidt i. 
 
Under 30 sekunder senere var jeg monteret med gummi og dybt oppe i hende.
Det er sjældent - hvis overhovedet nogensinde før - at jeg:
(1) har følelsen af at en thai massør nyder det bare en lille smule.
Men her følte jeg virkelig at hun var med i legen, og at hun gjorde sit for også at optimere hendes egen nydelse. Skubbede sit underliv ned mod min krop og nærmest gnubbede sig frem og tilbage. 
 (2) har indledt mig på den slags uden at aftale en pris for ydelsen først.
(3) har oplevet så intens en stemning og nærmest kæreste-agtig oplevelse ved en betalt pige. Alt fra ankomst til betaling og afsked blev afviklet med en lethed og naturlighed. 
 
45-50 min med FP kostede i sidste ende 120 euro hvilket må siges at være billigt sluppet. Jeg gav hende 150 fordi jeg var så lettet over at prisen ikke var på meget mere: Næsten en times fuld hengivelse hvor alt virkede til at være tilladt, kunne let have kostet langt mere end det dobbelte.
 
 
Jeg har oprettet et bogmærke i min kort-app på telefonen :)
Næste gang jeg er i Helsinki er det første sted jeg besøger.
Jeg overvejede sågar at nå derind igen på sidste dagen af min forretningstur, men tiden var voldsom knap.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk beretning. Tak for den! Er det muligt at du kan dele flere detaljer om de steder du har besøgt? Hvor præcis de ligger osv? Kunne være sjovt hvis man kunne finde frem til et af de steder på næste tur til Helsinki.

FMFY

Del dette indlæg


Link til indlæg
FookMiFookYu skrev, den 22.11.2023 at 18:57:

Fantastisk beretning. Tak for den! Er det muligt at du kan dele flere detaljer om de steder du har besøgt? Hvor præcis de ligger osv? Kunne være sjovt hvis man kunne finde frem til et af de steder på næste tur til Helsinki.

FMFY

Jeg ved ikke om det er imod nogle regler!? Men her er adresserne:
 

Kolmas Linja 4, Kallio

Fleminginkatu 9a, Kallio

 

Jeg har netop verificeret begge på Google Maps, Street View.

 

Redigeret af NilleAlle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej NilleAlle ,

Takker for dit indlæg , lyder til at du havde nogle gode oplevelser .

Jeg er pt på forretnings tur i Finland og kommer til Helsinki på Onsdag og skulle gerne besøge din “ veninde” fra Kolmas Linja 4 , men finder intet  på Google maps vedr. nr 4 kun på modsatte side nr 3 A .

Har du evt yderligere  info ?

PFH tak .

Del dette indlæg


Link til indlæg
NilleAlle skrev, den 23.11.2023 at 23:56:

Jeg ved ikke om det er imod nogle regler!? Men her er adresserne:
 

Kolmas Linja 4, Kallio

Fleminginkatu 9a, Kallio

 

Jeg har netop verificeret begge på Google Maps, Street View.

 

Er er det Ladyline? Det pink sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ole Jjeg er sjældent i Helsinki. Men jeg skal tjekke næste gang.

Jeg har forsøgt så godt som muligt vha Google Maps at præcisere de to steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wolverine on the move skrev, den 11.12.2023 at 12:00:

Hej NilleAlle ,

Takker for dit indlæg , lyder til at du havde nogle gode oplevelser .

Jeg er pt på forretnings tur i Finland og kommer til Helsinki på Onsdag og skulle gerne besøge din “ veninde” fra Kolmas Linja 4 , men finder intet  på Google maps vedr. nr 4 kun på modsatte side nr 3 A .

Har du evt yderligere  info ?

PFH tak .

Beklager at jegbførst ser dit spørgsmål nu. Håber du fandt det du ledte efter.

Jeg er ikke kendt i Helsinki. Har blot nogle enkelte rejser der op i ny og næ.Jeg skal gerne være mere specifik næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg er her nu nemlig og vil gerne derhen… Men sad og kiggede på Google streetview…Og kunne kun finde den med

palmerne på Kolmas Linja 4

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...