Slyngel 0 Skrevet 16. Januar, 2014 Hej gutter. Jeg har nu en del tid kørt en del på frihjul herinde og nu må det snart være min tur. Det har været spændende og ret livagtigt beskrevet! Tak for det! Jeg er på vej ud på opdagelse og skal prøve mig selv lidt / og pigerne lidt af. Og der håber jeg på at I kan agere lidt guidende lys for en nybegynder Der er to der specielt har vakt min interesse. Jackie hos Mon Cherie og Cindy hos Mansion? Er disse et godt sted at starte? Eller har I måske andre gode forslag til en nybegynder? Tak for jeres tid! Slyngel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 16. Januar, 2014 Det er jo to forskellige "typer" - Men Jeg har prøvet Cindy flere gange, og hun levere altså varen, men hun er ikke på vagtplanen hos MANSION lige med det første Jackie/Mon Cherie - hende har jeg prøvet, men længe siden, og desværre stikker hun ikke ud som en der ligge frisk fremme i hukommelsen, så det var nok "fint" men ikke noget der springer frem med det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slyngel 0 Skrevet 16. Januar, 2014 Nej tbone, de er ikke helt ens de to. Jackie har jeg været hooked på i noget tid dels pga af hendes, ( på billederne i hvert fald ) super veldrejede krop og så muligheden på pirring og græsk. Cindie bare fordi at hun ser så pivfræk ud. Holder billederne hvad de lover? Har du ellers nogle foreslag til en debutant? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg