Sema 34 Skrevet 22. November, 2023 Jeg har været hos denne thai dame som er i 40erne Hun tilbud forskellige ydelser synes de ekstra ting var for dyret Så jeg valgte blot massage til 500 kr Uden at overdreve, den var en rigtig god omgang, hun tager simpelthen helevejen igennem, hoved massage for sig, nakke, ben, allesammen for sig, selv de små steder som de andre passere igennem som en motorvej, stopper hun, og omhyggeligt trykker steder som hun ved skal trykkes på. synes de 2 første billeder ligner ikke hende,men det gøre det sidste billede Hun har fin, fyldige korp, stærk arme, faktisk en smule muskeløs. Hun holder til på en Villa ude på hovedvejen, så semi diskret er den. Værelset er godt varm, sidst jeg var der var det pisse koldt, der var en anden ung thaipige som hverken talte dansk eller engelsk, men hende taler fint engelsk, og er i godt humør, man kan fint køre en samtale igennem. hvis nogen vælger at tage derude med ekstra ydelser er de velkommen til at dele oplevelsen :) Hun holder der det næste 2 uger tror jeg Link til annoncen https://annoncelight.dk/showad/389988 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg