dhnmdst 2367 Skrevet 22. November, 2023 (edited) Sent tirsdag aften var jeg på besøg hos Nikki på hendes hotelværelse i København Jeg kan afsløre at hendes billeder er 100% retvisende, selvfølgelig er hun dullet op på billederne, men jeg synes hun er smukkere og mere lækker irl end på hendes billeder Hun har en smule akne i sit kønne ansigt, no problem for mig. Desværre har hun også en smule et eller andet i læberne, dog ikke meget og ikke noget der ødelægger indtrykket af en ung, helt naturlig og meget smuk pige. Hendes krop er virkelig lækker med et par smukke små ungpige bryster som var meget følsomme. Ingen forstyrrende tattoes, piercinger eller hårextensions, bare som vor herre har skabt hende og der har han sgu haft en god dag Hun var gavmild med sin krop og vi kyssede med lidt forsigtig tunge. Jeg fik et øko blowjob med megen kærlighed til min pik som altid er dejligt at føle Vi havde aftalt og jeg havde betalt for shower together, men da jeg først fik fingrene i hende, var hun så lækker at vi ikke nåede ud på badeværelset Om hun kan tage initiativ hvis hendes gæst ikke gør det, ved jeg ikke helt, for det gjorde jeg og hun fulgte med - præcis som det skal værre imo Så jeg havde en super time, med en sød og smuk ung pige som gav mig indtryk af, at hun også nød vores samvær. Det er gfe i min verden Nikki præsenterede sig som Daria og fortalte at hun er 23 år gammel. Hun undskyldte sit engelsk i starten, men hun talte nu fint engelsk til mit behov. Det er hendes første gang i Danmark og tirsdag var hendes første dag. Hun fortalte at hun kun er her i fire dage og ved ikke om hun kommer retur, så smut lige forbi og giv hende grund til at komme igen Jeg er vild med hende og når forhåbentlig forbi igen inden hun smutter…til Stockholm gud hjælpe mig https://nympho.dk/n15009/4604/sweet-nikki-only-few-days-is-copenhagen/ Redigeret 22. November, 2023 af dhnmdst 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 22. November, 2023 Hun er smuk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 22. November, 2023 @dhnmdst mange tak for anmeldelsen. Var hun venlige og hente dig fra receptionen eller måtte du tage trappen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 22. November, 2023 Where2 skrev, 1 time siden: @dhnmdst mange tak for anmeldelsen. Var hun venlige og hente dig fra receptionen eller måtte du tage trappen! Hun hentede mig ved elevatoren… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 143 Skrevet 22. November, 2023 (edited) Har også besøgt hende og kan næsten ikke lade vær med at smile. Måske den sødeste og venligste jeg har været sammen med. Dybe og våde tungekys som aldrig før. Hun bad mig endda blive 20-25 min længere, da jeg selv sagde tiden var ved at være forbi. Jeg er næsten lidt målløs over hendes søde service, følte sgu næsten at hvis havde jeg spurgt om vi skulle tage på en rigtig date, havde hun sagt “ja”. Super GFE og sødeste væsen. I må love at behandle hende ordentligt Redigeret 22. November, 2023 af peterfils 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 23. November, 2023 Jeg har sgu også været forbi igen…havde jo ikke været i bad med hende og kunne ikke få hende ud af hovedet Hun er virkelig dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 143 Skrevet 23. November, 2023 (edited) dhnmdst skrev, for 6 timer siden: Jeg har sgu også været forbi igen…havde jo ikke været i bad med hende og kunne ikke få hende ud af hovedet Hun er virkelig dejlig Haha bebrejder dig ikke. Hun er fantastisk. Foretrækker normalt piger med lidt mere på kroppen som fx Milana eller Matylda, men hun er meget meget smuk. Hvis man er til petit smukke instagram modeller, er hun perfekt. Redigeret 23. November, 2023 af peterfils 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 12. Januar, 2024 (edited) Nikki er tilbage - det er jeg meget godt tilfreds med https://nympho.dk/n15009/4604/sweet-nikki-only-few-days-in-copenhagen/ Redigeret 12. Januar, 2024 af dhnmdst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 265 Skrevet 12. Januar, 2024 Hvad med veninden? Har du link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbiglove 87 Skrevet 12. Januar, 2024 Står og venter foran hendes hotel nu. Glæder mig til at se hende igen :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 12. Januar, 2024 (edited) Mrbiglove skrev, for 1 time siden: Står og venter foran hendes hotel nu. Glæder mig til at se hende igen Er det et diskret Hotel? Eller er det åbenlyst hvad man skal der. Redigeret 12. Januar, 2024 af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 143 Skrevet 12. Januar, 2024 Vil også gerne besøge hende igen, men Matylda er i byen og dermed ser jeg for at være helt ærlig ingen grund til at besøge andre. Matylda er simpelthen det ypperste. Sorry for afsporing, Nikki er self også dejlig;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 12. Januar, 2024 Mrbiglove skrev, for 3 timer siden: Glæder mig til at se hende igen Var det godt? Er hun stadig sød og dejlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Røde Baron 7 Skrevet 13. Januar, 2024 Hej. Er der et link der virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 13. Januar, 2024 (edited) Røde Baron skrev, for 1 time siden: Hej. Er der et link der virker Der kan ikke linkes til Nympho. Brug URL'en Redigeret 13. Januar, 2024 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 13. Januar, 2024 https://nympho.dk/n15009/4604/sweet-nikki-only-few-days -in-copenhagen/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 13. Januar, 2024 (edited) Skal se hende senere i aften hold kæft jeg glæder mig Har meget høje forventninger, efter alle de fine ord der er om hende Redigeret 13. Januar, 2024 af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg