Hop til indhold

Ægte tantra - nogen nye udbydere?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i ret lang tid været interesset i en "ægte" tantraoplevelse, men har haft rigtig svært ved at finde en udbyder i Københavnsområdet. Jeg har gennem tiden researchet grundigt, og finder kun hjemmesider med kvinder der er stoppet med at yde tantra, samt et par enkelte udbydere udenfor Sjælland. Jeg er opmærksom på tantra temple, men føler det er begrænsende at terapeuterne har undertøj på, og ikke tilbyder lingam. Af mangel på bedre har jeg forsøgt mig med "body 2 body". Jeg nød uden tvivl disse oplevelser, men følte samtidig helt klart at de orienterer sig mod det seksuelle (tror endda også de tilbød sex). Det rammer ikke helt det jeg ønsker.

Derfor vil jeg høre herinde, om nogen har haft held med at finde mere autentiske tantraoplevelser? Jeg er absolut ingen ekspert på området, og har som sådan ikke vanvittigt store krav. Jeg vil bare gerne finde finde én, hvor fokus er mindre på det seksuelle, og mere på det åndelige og berøringen. 

Skrevet
Migselv2019 skrev, for 2 timer siden:

Ja - LadyVenus!!!!! Dansk pige 

Kan du evt. supplerer med et link?

Skrevet
Migselv2019 skrev, for 5 timer siden:

Har DU været på besøg?

Skrevet

Hun er let påklædt under massagen, efterlysningen går på nøgenmasssge. Annoncen tilbyder ikke lingam?

• 4 weeks later...
Skrevet
Avav85 skrev, den 22.11.2023 at 00:24:

Jeg har i ret lang tid været interesset i en "ægte" tantraoplevelse, men har haft rigtig svært ved at finde en udbyder i Københavnsområdet. Jeg har gennem tiden researchet grundigt, og finder kun hjemmesider med kvinder der er stoppet med at yde tantra, samt et par enkelte udbydere udenfor Sjælland. Jeg er opmærksom på tantra temple, men føler det er begrænsende at terapeuterne har undertøj på, og ikke tilbyder lingam. Af mangel på bedre har jeg forsøgt mig med "body 2 body". Jeg nød uden tvivl disse oplevelser, men følte samtidig helt klart at de orienterer sig mod det seksuelle (tror endda også de tilbød sex). Det rammer ikke helt det jeg ønsker.

Derfor vil jeg høre herinde, om nogen har haft held med at finde mere autentiske tantraoplevelser? Jeg er absolut ingen ekspert på området, og har som sådan ikke vanvittigt store krav. Jeg vil bare gerne finde finde én, hvor fokus er mindre på det seksuelle, og mere på det åndelige og berøringen. 

Jeg kan kun anbefale www.tantra-rummet.dk

Det er en meget intens oplevelse (uden udløsning). Jeg har modtaget flere massager og det har været en lang rejse i mit indre og i at lære min egen krop at kende. Virkelig en vild oplevelse hvis man giver slip

Redigeret af Jesperdjensen
Link opdateret

Skrevet
Avav85 skrev, den 22.11.2023 at 00:24:

Jeg vil bare gerne finde finde én, hvor fokus er mindre på det seksuelle, og mere på det åndelige og berøringen. 

Med afsæt i ovenstående synes jeg du skal genoverveje Tantra Temple(t). Jeg har været der nogle gange og det er jo noget helt andet end det jeg ellers har kastet mig ud i. Jeg fik det anbefalet af en kvinde der selv var i det miljø og og hun satte mig godt ind i hvad det var (og ikke var) -- jeg var skeptisk og bange for at gå seksuelt frustereret derfra (og billigt er det jo ikke).  Hendes tip til mig var at se det som en ny slags oplevelse og prøve at blive i nuet og der hvor man bliver rørt, lidt ligesom at meditere  (og hvis det lyder for weird, så er det nok ikke den rigtige oplevelse at kaste sig ud i). Det er slet ikke sex, men hvis man kan give sig hen i det og nyde nogle meget kærlige berøringer, så er det fantastisk synes jeg.

Skrevet
  • Author

Tak for svarene! Jeg har overvejet tantra-rummet.dk @Jesperdjensen. Har du mulighed for at beskrive oplevelsen og stedet en smule (eventuelt i en PM, hvis du ønsker)?

Skrevet
  • Author
Hiro Protagonist skrev, den 21.12.2023 at 16:23:

Med afsæt i ovenstående synes jeg du skal genoverveje Tantra Temple(t). Jeg har været der nogle gange og det er jo noget helt andet end det jeg ellers har kastet mig ud i. Jeg fik det anbefalet af en kvinde der selv var i det miljø og og hun satte mig godt ind i hvad det var (og ikke var) -- jeg var skeptisk og bange for at gå seksuelt frustereret derfra (og billigt er det jo ikke).  Hendes tip til mig var at se det som en ny slags oplevelse og prøve at blive i nuet og der hvor man bliver rørt, lidt ligesom at meditere  (og hvis det lyder for weird, så er det nok ikke den rigtige oplevelse at kaste sig ud i). Det er slet ikke sex, men hvis man kan give sig hen i det og nyde nogle meget kærlige berøringer, så er det fantastisk synes jeg.

Jeg har svært ved at finde ud af, hvilken oplevelse jeg skal forvente hos Tantra Templet. Jeg kan sagtens sætte mig ind i det meditative, og det er også i den henseende jeg søger en tantra oplevelse. 

• 1 month later...
Skrevet
Migselv2019 skrev, den 23.11.2023 at 08:48:

Har du været der?

Var der udløsning med??

Og måtte du røre hende??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.