Hop til indhold

Recommended Posts

Fornavn efternavn skrev, for 11 timer siden:

For nogle år siden. Andet navn og nummer, samme billeder. Høj, køn, sød og imødekommende. Holsted-området. Giv gerne en lille beretning hvis du får en oplevelse med hende.

Trevligt! Är hon dansk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, for 22 timer siden:

At skrive sin egen annonce kan hun åbenbart ikke.. Hendes annonce er stort set en nøjagtig kopi af min.. Så opfindsom ville jeg ikke sige hun er ;) 

:rolleyes:

Ja I har absolut de samme fantasier og præcis samme måde at udtrykke dem på

Fantastisk som 2 mennesker kan være ens skulle tro I er kloner

Jeg vil nu vælge den ægte og ikke kloden som bare er en kopi vare

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 26 minutter siden:

:rolleyes:

Ja I har absolut de samme fantasier og præcis samme måde at udtrykke dem på

Fantastisk som 2 mennesker kan være ens skulle tro I er kloner

Jeg vil nu vælge den ægte og ikke kloden som bare er en kopi vare

 

Jeg synes bare det er utroligt man ikke kan finde på sin egen tekst og har et behov for at kopiere hele listen efter en anden.. 

 

Det er uprofessionelt og ukollegialt.. At folk ikke kan finde på noget selv at skrive synes jeg bare er trist.. En Domina har heller ikke billeder liggende af sig selv hverken nøgen eller af sine huller når hun jo ikke tilbyder sex.. (“Refere til MIN legeliste”) 

 

Det sender et forkert signal og sender just ikke et dominerende signal ;) Men det virker mere som en der ikke ved hvad hun egentlig laver.. 

 

Men fred vær med det! Jeg ved heldigvis hvad jeg står for :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, for 4 timer siden:

En Domina har heller ikke billeder liggende af sig selv hverken nøgen eller af sine huller når hun jo ikke tilbyder sex.. 

 

Det sender et forkert signal og sender just ikke et dominerende signal ;) 

Rigtig at du ikke tilbyder sex, men det skriver hun jo ikke noget om, så måske gør hun.

Og iøvrigt kan man vil godt være dominerende og sadistisk selvom man tilbyder/kræver sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 18 minutter siden:

Rigtig at du ikke tilbyder sex, men det skriver hun jo ikke noget om, så måske gør hun.

Og iøvrigt kan man vil godt være dominerende og sadistisk selvom man tilbyder/kræver sex?

Det er jeg udemærket klar over man godt kan :) Jeg har selv kollegaer der tilbyder sex også! Så det ved jeg skam godt at man sagtens kan selvom man er Domina.. 
 

Jeg sagde heller intet om at man ikke kunne være dominerende og sadistisk selvom man tilbød sex? Så jeg kan ikke helt se hvor du får det fra? 
 

Men du ser ingen andre dominaer liggende billeder op af sine huller på den måde i deres annonce ;) Det var sådan bare det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, den 22.11.2023 at 11:42:

At skrive sin egen annonce kan hun åbenbart ikke.. Hendes annonce er stort set en nøjagtig kopi af min.. Så opfindsom ville jeg ikke sige hun er ;) 

Nu er det jo almindeligt kendt at nye Dominaer, som dig selv, "låner" lidt her og der og din egen annonce var vist ikke langt fra et par Dominaer, hverken i tekst eller overskrift.

Så måske du ikke skal råbe så højt, når du selv er copycat og stadig er det.:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 13 minutter siden:

Nu er det jo almindeligt kendt at nye Dominaer, som dig selv, "låner" lidt her og der og din egen annonce var vist ikke langt fra et par Dominaer, hverken i tekst eller overskrift.

Så måske du ikke skal råbe så højt, når du selv er copycat og stadig er det.:shock:

Ja det er sandt jeg har brugt andres annonce som inspiration.. Men jeg har aldrig kopieret en hel tekst eller legeliste efter en anden Domina… 

 

Stadig? :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kvindebedårer
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Handler denne tråd ikke om scat ???? 
måske der skal skiftes emne 

IIllona har ret - denne “tråd”er vist afsporet i forhold til “overskriften”

Redigeret af kvindebedårer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 3 timer siden:

Handler denne tråd ikke om scat ???? 
måske der skal skiftes emne 

Kære Madame Illona,

Som altid så har du ret, jeg kan kun beklage, men sommetider lader man sig rive med. 

Og som mange andre gode snakke så tog også denne en drejning

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, den 23.11.2023 at 10:52:

Jeg synes bare det er utroligt man ikke kan finde på sin egen tekst og har et behov for at kopiere hele listen efter en anden.. 

 

Det er uprofessionelt og ukollegialt.. At folk ikke kan finde på noget selv at skrive synes jeg bare er trist.. En Domina har heller ikke billeder liggende af sig selv hverken nøgen eller af sine huller når hun jo ikke tilbyder sex.. (“Refere til MIN legeliste”) 

 

Det sender et forkert signal og sender just ikke et dominerende signal ;) Men det virker mere som en der ikke ved hvad hun egentlig laver.. 

 

Men fred vær med det! Jeg ved heldigvis hvad jeg står for :) 

Desværre er der flere af den slags piger, der kopierer andres tekst. Men det siger jo også en del om, hvor lidt de selv har at byde ind med :-(Men mændene herinde kan godt gennemskue tarvelige kopier, så det kommer ikke til at påvirke dig Spankerella<3

Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Desværre er der flere af den slags piger, der kopierer andres tekst. Men det siger jo også en del om, hvor lidt de selv har at byde ind med :-(Men mændene herinde kan godt gennemskue tarvelige kopier, så det kommer ikke til at påvirke dig Spankerella<3

Knus

Anna

Tak for din støtte søde Anna <3

 

Som du selv skriver, så ja.. Der er desværre flere piger der kopiere direkte fra andre.. Og jeg tænker ikke det kan undgås nu til dags :-( 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...