Hop til indhold
Fiskesnøren

Kvindedin fra sugardaters i Randers

Recommended Posts

Besøgte kvindedin fra sugardaters denne mandag, og jeg må love at sige at det var besøget værd.

Hun er flot og velholdt, med de lækreste cillipatter og en mund formet til fransk.

Hvis man forventer en hurtig ind og afsted igen affære, så er det nok ikke her, hun kigger ikke på uret, og vi snakkede sammen over et glas vin en halv til en helt time og lærte hinanden at kende før vi trak i soveværelset. Gennemført GFE der føles mere som en date der ender som den skal end noget andet.

Hun vil gerne have et billede før man mødes, som vel er fair nok, og tager kun kontant da hun siger at det tænder hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskesnøren skrev, den 21.11.2023 at 18:33:

 

Hun vil gerne have et billede før man mødes, som vel er fair nok, og tager kun kontant da hun siger at det tænder hende.

Ja det har da absolut intet med skattevæsenet at gøre da!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, den 24.11.2023 at 12:06:

Ja det har da absolut intet med skattevæsenet at gøre da!!!!!

Det tænder nu også mig mest at betale kontant

Især hvis det aftalte beløb er lavt ( mystisk nok )

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, den 2.12.2023 at 15:34:

Hvad er lavt?

Jeg havde aftalt med en, at min bror og jeg skulle bruge hende i alle huller på skift, og hun ville kun få 150 fra os hver.

For tiden dater jeg en, som får 500 per gang, men det er i overkanten til at virke ophidsende for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, den 3.12.2023 at 19:25:

Jeg havde aftalt med en, at min bror og jeg skulle bruge hende i alle huller på skift, og hun ville kun få 150 fra os hver.

For tiden dater jeg en, som får 500 per gang, men det er i overkanten til at virke ophidsende for mig 

Fik i nogensinde prøver hende i en 3 kant for det vil jeg da gerne prøve. 
altså om hun er aktiv nok i sengen osv. 

Har kke besøgt hende men skrevet med hende 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, den 9.1.2024 at 16:08:

Fik i nogensinde prøver hende i en 3 kant for det vil jeg da gerne prøve. 
altså om hun er aktiv nok i sengen osv. 

Har kke besøgt hende men skrevet med hende 

Nej, men jeg kan se, at mit svar kunne tydes, som om det var kvindedin, jeg refererede til, det var det ikke.
Mit svar drejede sig om, hvad der er billigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, 1 time siden:

Nej, men jeg kan se, at mit svar kunne tydes, som om det var kvindedin, jeg refererede til, det var det ikke.
Mit svar drejede sig om, hvad der er billigt

Du har helt ret. Jeg skal lige lære at læse det der står mellem linjerne. :P

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, for 4 timer siden:

Hvad tager hun i sugar? Vil virkelig gerne møde hende

Så er det vel bare at skrive til hende og lave en aftale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andre som oplever hun ikke holder aftaler.  Jeg har 2 gange nu oplevet hun ikke er til at få fat i. Den første gang havde vi dog aftalt vi skulle aftale tidspunkt dagen før hvor jeg så ikke kunne få fat i hende.

Men i går aftes lavede vi en aftale om et møde her i formiddag.  Jeg kan overhovedet ikke rå kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ims Jeg har besøgt hende for cirka 1 måned siden. Der kontaktede jeg hende om aftenen på sms og lavede en aftale 1,5 time efter. Fin kommunikation og adressen fik jeg da jeg var tæt på. Besøget var bestemt også godkendt. Hun er en pæn velholdt kvinde der giver lækker sex. Hun er nem at snakke med, hyggelig stemning og ingen hastværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, for 7 timer siden:

@ims Jeg har besøgt hende for cirka 1 måned siden. Der kontaktede jeg hende om aftenen på sms og lavede en aftale 1,5 time efter. Fin kommunikation og adressen fik jeg da jeg var tæt på. Besøget var bestemt også godkendt. Hun er en pæn velholdt kvinde der giver lækker sex. Hun er nem at snakke med, hyggelig stemning og ingen hastværk.

Hun havde sovet over sig.  Hun skrev 2 timer efter vi skulle have mødtes og undskyldte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...