Hop til indhold

Spørgeskema til GP-besøgere – hvorfor besøger vi pigerne?

Spørgeskema til GP-besøgere – hvorfor besøger vi pigerne? 120 medlemmer har stemt

1. 1. Spørgeskema til GP-besøgere – hvorfor besøger vi pigerne?

• Jeg er single og besøger GP fordi jeg specifikt tænder på at være sammen med en GP
      7%
      9
    • Jeg er i forhold og besøger GP fordi jeg specifikt tænder på at være sammen med en GP
      7%
      9
    • Jeg er single og besøger GP fordi jeg har nogle specielle lyster jeg udlever med en GP
      4%
      5
    • Jeg er i forhold og besøger GP fordi jeg har nogle specielle lyster jeg udlever med en GP
      17%
      21
    • Jeg er single og besøger GP bare for at få tilfredsstillet mit normale sexuelle behov
      30%
      37
    • Jeg er i forhold og besøger GP for at få tilfredsstillet mit normale sexuelle behov fordi jeg ikke får sex nok i mit forhold
      20%
      25
    • Jeg er single og jeg besøger ikke GP, men er bare her på EG af ren nysgerrighed
      0%
      0
    • Jeg er i forhold og jeg besøger ikke GP, men er bare her på EG af ren nysgerrighed
      0%
      0
    • Jeg er single og besøger GP af andre årsager
      5%
      7
    • Jeg er i forhold og besøger GP af andre årsager
      5%
      7

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
udinaturen skrev, den 22.11.2023 at 08:13:

Hvor mange GP’er er med på det? :) 

Har næsten ikke bestilt andet de siddte 25 år, så det er da blevet små 100 prinsseser :)

Ikke alle proff GP'er, men søde danske prinsesser 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Lidt opsummering på undersøgelsen.

• Der er 109 besvarelser, ikke et fuldgyldigt statistisk grundlag, men nok til at vise en trend.                            
  • Der er en lille overvægt at mænd i forhold, 56 i parforhold imod 53 singler, der har svaret.                            
  • 68% af single mænd besøger GP for at få opfyldt deres basale sexuelle behov. Tilsvarende er det 41% hos mænd i forhold.                            
  • 6% af single mænd besøger GP for at få opfyldt deres specielle lyster. Tilsvarende er det 34% hos mænd i forhold, altså væsentlig flere.                            
  • Totalt går kun 13% af mænd til GP fordi de specifikt tænder på at være sammen med en GP.                             

Og hvad kan vi så udlede af dette? Tjaaeee….                            
Det ser ud som mænd i forhold er mere perverse end single mænd, ^_^ men at de trods alt også får deres grundlæggende sexbehov nemmere opfyldt (trods alt) :)                           

Nyd dagen.

EG Survey Why do we go.jpg

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 12 timer siden:

Det ser ud som mænd i forhold er mere perverse end single mænd, ^_^                       

Jeg tror du har ret i det, jeg er sikkert lidt pervers når jeg elsker at slikke røv på en lækker tøs og at hun pisser mig i munden, men dels har jeg det fint med det og nyder det, og dels ville jeg sikkert ikke slippe godt fra at foreslå disse ting til min kæreste ;)

Skrevet

Jeg har en aftale om at prøve noget jeg er nysgerrig på, dog uden at have sat dato på.

Skal bare lige samle mod.

Der kan være flere årsager til man besøger glædespiger, det her er én af dem. 

Skrevet
OldGentlemann skrev, den 6.12.2023 at 11:00:

EG Survey Why do we go.jpg

Du er da en freak in the sheets B):lol::D woop woop badum thjiis 

Skrevet

Ja han kan krølle sheet, worksheets :-) Og så 'bar' sheets :-) Nåå nej det var en anden tråd :-) det med bar'en. Havde en gang en psykolog instruktør der skulle forberede os på at undervise fyrede kolleger han kaldte det workshits :-)

Nå det var et sidespring.

For ca 1 år siden skiftede jeg fra at være i forhold til at være single :-(

Men hvorfor GP'er ? I am not a one woman man, never have been, never will be. Og jeg er helt vild efter en ny kvinde der ikke er en one man woman. :-) 

Og det er squ svært at score på 5 minutter, koster en fandens masse penge og tid og er ikke sikker på at man når resultatet alligevel. Og konen kunne jo finde ud af det. :-(

Der er kun tre af mine kinks jeg ikke har gjort med min kone gennem mange år, og så alligevel det ene kunne jeg delvis lege med hende.

Så det var ikke fordi jeg ikke kunne lege de frække lege med hende men der er ind i mellem action som er fysisk umulige med nogle kvinder. Så er det godt der er mænd der kan rumme det. :-)

Jeg er vild med at fiste :-) og så kan i selv fantasere videre. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.